Apivita, producător de cosmetice bazate pe ingrediente naturale, a ales soluțiile Entersoft CRM & Mobile SFA pentru a îmbunătăți activitatea diviziilor de Vânzare și Marketing & Merchandising.
Nikos și Niki Koutsiana au înființat APIVITA în 1972. De-a lungul istoriei sale, compania a dezvoltat peste 300 de produse naturale pentru îngrijirea feței, corpului și părului. Toate acestea se extrag din plante grecești, uleiuri esențiale pure și au la bază multe inovații ecologice și brevete. Pasiunea și viziunea companiei ajung prin produsele sale în 15 țări, printre care se numără Spania, Japonia, Hong Kong, SUA, Cipru, Ucraina, România etc. În România, produsele Apivita sunt distribuite prin lanțul de farmacii Sensiblu.
Apivita avea nevoie de o soluție inovativă care să susțină atât afacerea, cât și cererile clienților și acesta a fost, de altfel și principalul criteriu de selecție. Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar pentru a sprijini planurile actuale și viitoare ale Apivita.
Soluțiile propuse au fost Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA), ideale pentru derularea activităților de la distribuitori și din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita (ex. preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și a activității de back office și proceselor interne (planificare, aprobări, analiza concurenței etc.). Procesul de implementare a soluțiilor s-a finalizat după numai trei luni, datorită experienței și dedicării de care a dat dovadă echipa Entersoft. În prezent, sistemul este folosit de 75 de angajați ai companiei. Soluțiile Entersoft CRM și Mobile SFA au fost integrate perfect în platforma ERP, produs de o altă companie, dar care era deja instalată la Apivita.
Acum, echipele companiei obțin informații importante în timp real printr-o platformă ușor de utilizat. În plus, managementul firmei are toate datele necesare pentru o decizie corectă și rapidă. Rapoartele, analizele, meniurile interactive și suportul KPI susțin luarea deciziilor corecte, sporesc productivitatea vânzărilor și contribuie la îmbunătățirea experienței clienților. Toate aceaste aspecte aduc avantaje semnificative în vânzări, de la politica financiară până la termenul de livrare a produselor.
“Entersoft ne ajută să oferim clienților noștri nu numai produse de înaltă calitate, dar și servicii pe măsură", declară George Gogonas, IS Project Manager, APIVITA.
Entersoft România a încheiat anul 2016 cu o creștere a cifrei de afaceri de peste 50%, situându-se astfel printre cele mai dinamice subsidiare ale companiei Entersoft S.A.
Despre Entersoft România:
Entersoft România a fost fondată în anul 2008 și este subsidiară a companiei Entersoft S.A. cu sediul în Grecia. Misiunea Entersoft România, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovație tehnologică prin intermediul unor soluții de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence) și Mobile SFA (Sales Force Automation).
Printre clienții Entersoft România se numără JTI România, Editura Litera International, elefant.ro, APT Resources, Grupul Editorial Corint, Gittanos Company, Best Distribution, CaliVita, Imperial Tobacco, ND Medhealth, SofMedica și altele. Alte informații referitoare la Entersoft România sunt disponibile pe Entersoft.ro, dar și pe paginile companiei de pe LinkedIn, Facebook și Twitter.