Prin intermediul programului, American Airlines și Amadeus urmăresc să se asigure că tot conținutul NDC este ușor de accesat și comparat, astfel încât toți jucătorii din industrie să poată servi călătorii în mod eficient. Acest pas reprezintă o evoluție naturală a parteneriatului lor, deoarece cele două companii lucrează împreună la NDC timp de mai mulți ani, inclusiv prin oferirea produselor companiei aeriene pentru abonații Amadeus.
”Tehnologia NDC aduce același conținut și oferte de produse de calitate aflate la dispoziția clienților direcți pe AA.com, precum și pentru companiile de turism și clienții acestora,” spune Alison Taylor, SVP Global Sales and Distribution la American Airlines. ”Programul NDC-X de la Amadeus reprezintă o mare oportunitate de a lucra cu lideri din întreaga industrie a turismului pentru a aduce conținutul NDC al American Airlines la Amadeus. Este interesant să colaborezi cu Amadeus, un partener pe termen lung, pe acest proiect strategic pentru a duce NDC la nivelul următor.”
”Includerea oficială a American Airlines în programul nostru NDC-X reprezintă încă o bornă importantă, pe măsură ce mulți lideri din industrie se alătură inițiativei pentru a transforma NDC în realitate,” spune Gianni Pisanello, vicepreședinte al programului NDC-X, Amadeus. ”Prin programul nostru, colaborăm cu American Airlines și partenerii săi, precum și cu agențiile de turism pentru a permite un flux complet de lucru utilizând standardul IATA NDC. Avem un viitor aglomerat din moment ce lucrăm la extinderea la nivelul întregii industrii.”
Programul dedicat al Amadeus unește toate inițiativele NDC din cadrul companiei - ca furnizor de tehnologie IT și ca agregator - pentru a determina adoptarea NDC în întreaga industrie.