Agenția imobiliară Domina lansează noua versiune a platformei web

09 februarie 2019

Considerată cea mai reprezentativă agenție imobiliară locală, Domina Imobiliare a început anul 2019 cu investiții în imaginea online, ca un beneficiu suplimentar oferit nu doar clienților, ci și partenerilor și angajaților săi.

Agenția imobiliară Domina lansează noua versiune a platformei web

Noua versiune a platformei online, www.domina.ro, a fost creată și implementată de Softlead, acesta fiind primul proiect dintr-un șir de activități de digitalizare pe care Domina Imobiliare le vizează pentru perioada următoare.

Domina Imobiliare a colaborat cu peste 9200 de clienți, finalizând peste 3600 de tranzacții în cei 11 ani de când s-a lansat pe piața locală.

În cei peste 11 ani de când suntem prezenți pe piața locală a tranzacțiilor imobiliare, ne-am dat seama cât de important este să respectăm clientul, timpul său, nevoia de permanentă informare și, mai ales, capacitatea de a-i pune la dispoziție servicii de consultanță și de expertiză. Așadar, alături de implicarea și de profesionalismul consultanților noștri, o platformă completă, 100% tehnologizată, este esențială în fluxul tranzacțiilor imobiliare. Prin noul website Domina.ro, am dovedit, încă o dată, că oferim mai mult decât intermediere, Ruben DRĂGHICI, Director General Domina Imobiliare.

În cadrul platformei imobiliare Domina.ro, clienții pot accesa facil o bază de date complexă de oferte imobiliare, parcurgerea lor fiind intuitivă și ușor de gestionat prin filtre și prin modulul de căutare avansată, iar proprietățile sunt marcate pe harta județului Gorj. Website-ul agenției este integrat cu aplicația software proprie, de tip CRM (Customer Relationship Management).

De asemenea, Domina.ro are integrat un calculator de taxe notariale, precum și o suită completă de informații necesare oricărei tranzacții imobiliare, atât din perspectiva cumpărătorului, cât și din cea a proprietarului.

Website-ul este responsive (funcțional de pe orice device mobil) și accesibil din orice browser, fiind considerat un instrument util pentru clienți, în orice moment al intenției de a tranzacționa o proprietate.

De ce este importantă tehnologia într-o agenție imobiliară?

În contextul dezvoltării unei agenții, creșterea numărului ofertelor, a angajaților și, desigur, a oportunităților, se transformă în provocarea de a gestiona cât mai eficient toate aceste resurse. Mai mult decât atât, un website complet oferă un plus de încredere clienților și partenerilor, construind relații umane și de business eficiente pe termen lung. Exact așa cum se întâmplă și în cazul agențiilor imobiliare locale, unde clienții revin doar acolo unde expertiza, cunoștințele și încrederea reciprocă se regăsesc în aceeași ecuație.

Dinamica expansiunii tehnologiilor software și hardware facilitează informarea și consumul de oferte la un click distanță, așadar perspectivele trebuie respectate tocmai pentru a veni rapid în întâmpinarea nevoilor și dorințelor clientului.

Mai mult decât atât, industria imobiliară este una dintre business-urile tradiționale, cu o continuitate în timp și extrem de puțin afectate de trenduri, iar investiția în tehnologie înregistrează conversii rapide în cazul în care implementările sunt conforme cu obiectivele și cu nevoile clientului.

Despre Domina Imobiliare

DOMINA IMOBILIARE este cea mai importanta companie imobiliara din GORJ, cu o experienţă îndelungată în crearea, dezvoltarea şi implementarea celor mai eficiente soluţii necesare atingerii cu succes a obiectivelor clienţilor săi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward