Agenția imobiliară Domina lansează noua versiune a platformei web

09 februarie 2019

Considerată cea mai reprezentativă agenție imobiliară locală, Domina Imobiliare a început anul 2019 cu investiții în imaginea online, ca un beneficiu suplimentar oferit nu doar clienților, ci și partenerilor și angajaților săi.

Agenția imobiliară Domina lansează noua versiune a platformei web

Noua versiune a platformei online, www.domina.ro, a fost creată și implementată de Softlead, acesta fiind primul proiect dintr-un șir de activități de digitalizare pe care Domina Imobiliare le vizează pentru perioada următoare.

Domina Imobiliare a colaborat cu peste 9200 de clienți, finalizând peste 3600 de tranzacții în cei 11 ani de când s-a lansat pe piața locală.

În cei peste 11 ani de când suntem prezenți pe piața locală a tranzacțiilor imobiliare, ne-am dat seama cât de important este să respectăm clientul, timpul său, nevoia de permanentă informare și, mai ales, capacitatea de a-i pune la dispoziție servicii de consultanță și de expertiză. Așadar, alături de implicarea și de profesionalismul consultanților noștri, o platformă completă, 100% tehnologizată, este esențială în fluxul tranzacțiilor imobiliare. Prin noul website Domina.ro, am dovedit, încă o dată, că oferim mai mult decât intermediere, Ruben DRĂGHICI, Director General Domina Imobiliare.

În cadrul platformei imobiliare Domina.ro, clienții pot accesa facil o bază de date complexă de oferte imobiliare, parcurgerea lor fiind intuitivă și ușor de gestionat prin filtre și prin modulul de căutare avansată, iar proprietățile sunt marcate pe harta județului Gorj. Website-ul agenției este integrat cu aplicația software proprie, de tip CRM (Customer Relationship Management).

De asemenea, Domina.ro are integrat un calculator de taxe notariale, precum și o suită completă de informații necesare oricărei tranzacții imobiliare, atât din perspectiva cumpărătorului, cât și din cea a proprietarului.

Website-ul este responsive (funcțional de pe orice device mobil) și accesibil din orice browser, fiind considerat un instrument util pentru clienți, în orice moment al intenției de a tranzacționa o proprietate.

De ce este importantă tehnologia într-o agenție imobiliară?

În contextul dezvoltării unei agenții, creșterea numărului ofertelor, a angajaților și, desigur, a oportunităților, se transformă în provocarea de a gestiona cât mai eficient toate aceste resurse. Mai mult decât atât, un website complet oferă un plus de încredere clienților și partenerilor, construind relații umane și de business eficiente pe termen lung. Exact așa cum se întâmplă și în cazul agențiilor imobiliare locale, unde clienții revin doar acolo unde expertiza, cunoștințele și încrederea reciprocă se regăsesc în aceeași ecuație.

Dinamica expansiunii tehnologiilor software și hardware facilitează informarea și consumul de oferte la un click distanță, așadar perspectivele trebuie respectate tocmai pentru a veni rapid în întâmpinarea nevoilor și dorințelor clientului.

Mai mult decât atât, industria imobiliară este una dintre business-urile tradiționale, cu o continuitate în timp și extrem de puțin afectate de trenduri, iar investiția în tehnologie înregistrează conversii rapide în cazul în care implementările sunt conforme cu obiectivele și cu nevoile clientului.

Despre Domina Imobiliare

DOMINA IMOBILIARE este cea mai importanta companie imobiliara din GORJ, cu o experienţă îndelungată în crearea, dezvoltarea şi implementarea celor mai eficiente soluţii necesare atingerii cu succes a obiectivelor clienţilor săi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward