Nevoia de a împrospăta brand-ul Codecamp după 12 ani de existență a venit ca un răspuns firesc la schimbările rapide ce au loc în ultimul timp în domeniul IT. Prin noua identitate, Codecamp dorește o aliniere a calității conținutului conferințelor cu felul în care arată, cel din urmă având primul impact atunci când un participant decide să facă parte din această comunitate.
Anul 2008 a fost un an important în lumea IT din Iași. După câțiva ani de activitate în acest domeniu, 3 profesioniști s-au decis să pornească o mișcare locală, prin care toți cei interesați de domeniul IT să aibă acces la informații și noutăți din lumea Tech, iar Iașiul să devină un promotor al industriei IT din România.
Această mișcare a primit numele de Codecamp, iar după 12 ani de activitate, a depășit barierele orașului natal, ajungând în 2018, la 12 conferințe la nivel național, la care au participat peste 16.000 de pasionați ai domeniului IT, și nu numai.
Pe lângă o nouă identitate, anul 2019 vine cu un nou plan de conferințe Codecamp la nivel național. 8 conferințe în 5 orașe mari din România și Republica Moldova: Iași, Cluj-Napoca, București, Timișoara și Chișinău, iar temele abordate în cadrul acestor conferințe vor fi AI & Machine Learning, IoT, Web Development, Architecture & Software Development, Testing, Cloud, Mobile, Management & BA, Automotive, Fintech, Startup & Entrepreneurship.
Codecamp este una dintre cele mai mari comunități IT din România și Republica Moldova, ce organizează din 2008 conferințele cu același nume și, din 2018, în colaborare cu Strongbytes, conferința NDR - The Artificial Intelligence Conference.