Softelligence recompensată cu premiul e-Growth pentru implicarea în proiectul de digital banking George și pentru parteneriatul strategic cu industria financiară

11 februarie 2019

Softelligence, partener tehnologic strategic pentru industria bancară și de asigurări, a primit recent distincția e-Growth în cadrul Galei eFinance 2019, pentru implicarea cu succes alături de FintechOS în efortul de localizare a aplicației George, prima platformă inteligentă de banking din România lansată de BCR în 2018.

Softelligence recompensată cu premiul e-Growth pentru implicarea în proiectul de digital banking George și pentru parteneriatul strategic cu industria financiară

Odată cu acest premiu, Softelligence primește o importantă recunoaștere din partea mediului bancar pentru parteneriatul solid demonstrat în cei peste 10 ani de colaborare cu organizațiile din acest domeniu. Prin implicarea în astfel de proiecte, Softelligence își dorește să contribuie la crearea unui nou standard în piața bancară și de servicii financiare – soluții digitale performante – pentru a ajuta în îmbunătățirea  experienței financiare  a milioane de consumatori.

Softelligence este totodată singura companie de tehnologie din România care a livrat o soluție end-to-end de creditare 100% digitală pentru TBI Bank. Construită pe platforma FintechOS, soluția permite comercianților online din România și Bulgaria, clienți TBI Bank, să ofere cumpărătorilor posibilitatea de achiziționare a produselor dorite prin credit acordat online, în momentul finalizării comenzii.

“Softelligence a fost și va rămâne un sprijin puternic pentru bănci, companii de asigurări și instituții financiare nebancare în procesul de transformare digitală și inovație care generează un nou standard de experiență tututor utilizatorilor de servicii financiare din Europa”, declară Adrian Blidăruș, CEO al Softelligence.

În cadrul proiectului George, dar și în proiecte ulterioare, un element foarte important al succesului este și va rămâne parteneriatul tehnologic cu FintechOS -  platforma de accelerare digitală în e-banking prin soluții de digital onboarding, implementare și derulare de campanii de marketing, integrare prin servicii de Open API și asistență digitală.

Softelligence s-a separat recent de compania soră FintechOS și acționează în prezent, nu doar ca partener de implementare pentru platforma FintechOS, dar și ca furnizor de solutii software și servicii personalizate de date, AI și machine learning, elemente esențiale în dezvoltarea noilor tehnologii care vor marca mediul de business în perioada urmatoare. Compania și-a păstrat și linia de business pentru software outsourcing derulându-și proiectele din acest domeniu prin intermediul diviziei din Craiova, Softelligence Engineering.

În afara României, Softelligence are deschise birouri la Londra și în Toronto.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward