Afilierea – soluția monetizării traficului generat de anunțurile publicitare pe device-uri mobile

12 octombrie 2016

Veste bună pentru programatorii și specialiștii în advertising: 90% din timpul petrecut pe telefonul mobil este dedicat utilizării aplicațiilor. De ce este utilă această informație? Pentru că, date fiind varietatea aplicațiilor și posibilitatea introducerii de reclame pe parcursul utilizării acestora, mediul creat reprezintă o bună oportunitate din punct de vedere financiar, prin monetizarea traficului.

Afilierea – soluția monetizării traficului generat de anunțurile publicitare pe device-uri mobile

Veste bună pentru programatorii și specialiștii în advertising: 90% din timpul petrecut pe telefonul mobil este dedicat utilizării aplicațiilor. De ce este utilă această informație? Pentru că, date fiind varietatea aplicațiilor și posibilitatea introducerii de reclame pe parcursul utilizării acestora, mediul creat reprezintă o bună oportunitate din punct de vedere financiar, prin monetizarea traficului.

Platformele de afiliere – o soluție în monetizarea aplicațiilor
Platformele de afiliere reprezintă soluția dezvoltatorilor de aplicații în eficientizarea ratei de răspuns (fill rate) pentru anunțurile publicitare (ads), prin utilizarea unor rețele multiple.

Cum funcționează?
Platformele de afiliere asigură publicitarilor (publishers – persoanele care realizează anunțurile)  un punct central de acces către multiple rețele de publicitate. Astfel, prin intermediul platformei, ei pot trimite cereri de  anunțuri către rețele de publicitate, poziționate în funcție de eCPM-ul produs (eCPM – effective cost per mille – calcul asupra profitului pe care un anunț îl poate genera, divizat în numărul de click-uri pe care acesta l-a avut, exprimat în 1000 de unități).  Pentru fiecare cerere, platforma alege rețeaua de publicitate care însumează cel mai bine prioritățile publicitarului, care, de obicei se bazează pe opțiunile care vin cu cel mai mare profit și cel mai mare eCPM.

Beneficii ale platformelor de mediere?

  • Rată maximă de răspuns

O rată de răspuns maximă și eficientă poate fi realizată doar prin accesarea unor rețele de publicitate multiple – ce reprezintă principiul de bază al unei platforme de afiliere.

  • eCPM optim

Utilizarea unei platforme de mediere implică un eCPM concentrat pe datele adunate de-alungul timpului, avantaj care contribuie la un calcul optim al costurilor.

  • O experiență a utilizatorului mărită

Cu cât experiența utilizatorului este mai vastă, cu atât traficul și monetizarea costurilor se măresc. Cu cât conținutul și calitatea anunțurilor vor fi mai relevante și antrenante, cu atât numărul de utilizatori care vor dori să publice anunțuri și, implicit, rata de eCPM vor crește.
Centralizarea într-un singur loc a rețelelor de publicitate, împreună cu ierarhizarea lor în funcție de eCPM-ul produs și cu posibilitatea selectării rețelei care se îmbină cel mai bine cu propriile priorități, fac din platformele de afiliere una dintre alegererile potrivite ale publicitarilor adepți aplicațiilor pe mobil.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward