Astăzi, 21 Aprilie 2016, a fost lansat evenimentul de referință în e-commerce-ul românesc – GpeC 2016 – a 11-a ediție anuală. Potrivit organizatorilor, începând de astăzi și până în noiembrie urmează 8 luni de evenimente e-commerce Premium care se vor desfășura sub egida GPeC 2016.
Dată fiind creșterea accelerate din ultimii ani a acestei piețe este și normal ca evenimentul să cunoască un număr din ce în ce mai mare de participanți.
GPeC 2016 va debuta cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai, 3 zile intensive de conferință și workshop-uri, în cadrul cărora invitații și trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialiști români și internaționali din domeniile comerțului electronic și digital marketing-ului.
GPeC Summit, 25-26-27 Mai 2016 – 3 zile de conținut E-Commerce Premium!
GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din România se va desfășura la București, timp de 3 zile (25-26-27 Mai) și va reuni principalele magazine online și specialiști e-commerce din regiune.
Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puțin de 8 speakeri internaționali – toți experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing:
- Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
- Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
- David Darmanin (Founder Hotjar)
- Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
- Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
- Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
- Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
- Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD
Alături de speakerii internaționali vor urca pe scena GPeC Summit cei mai buni specialiști autohtoni, iar cele 3 zile de eveniment vor fi “un adevărat festin de E-Commerce Premium”, potrivit organizatorilor:
Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferința GPeC & GPeC E-Commerce Expo
- 1 zi de Conferință Premium, plină de keynote-uri și panel-uri de dezbatere cu speakeri WOW, internaționali și români;
- Subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentală & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistică & Curierat, Studii de Caz;
- Cifre, statistici și tendințe de evoluție despre comerțul online românesc și european / market insights;
- GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se întâlnesc și discută cu principalii furnizori de soluții și servicii de comerț electronic din România;
- GPeC E-Commerce Party: dezlănțuim networking-ul în super muzică și super petrecere!
Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshopurile GPeC
- 2 zile de Workshopuri, adică 18 ore de conținut aplicabil imediat;
- Subiecte de maxim interes dezbătute în cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
- Workshopuri susținute de cei mai buni traineri internaționali și români – Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere) sunt doar primii 4 traineri anunțați
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse în vânzare, existând și o Ofertă Early-Bird, valabilă până pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit căreia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costă doar 147 euro (TVA inclus). Mai multe detalii despre politica de prețuri, avantajele participării, speakerii confirmați până în prezent și înscriere, regăsiți pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
Competiția Magazinelor Online GPeC 2016
De astăzi până pe 31 Mai 2016, magazinele online care vor să își evalueze website-urile și prezența online, se pot înscrie în Competitia GPeC. Peste 20 de experți în e-commerce – membri în Juriul GPeC – vor analiza website-urile magazinelor ținând cont de 125 de aspecte esențiale pentru orice business online, aspecte care vizează: Usability, Customer Experience, Design, Funcționalități, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice și Profesionalismul și Calitatea Serviciilor magazinelor.
Cele 125 de criterii de jurizare GPeC reprezintă cel mai complex ghid despre cum să ai un magazin online cu reale șanse de succes. “Gândiți-vă la criteriile GPeC ca la fundația unei case: orice magazin online care le întrunește are toate șansele să construiască mai departe un business de succes. Este ca și cum ai pune bazele unei fundații care să reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter” – spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Ca în fiecare an, criteriile de jurizare GPeC au fost actualizate ținând cont de ultimele tendințe din e-commerce, în așa fel încât magazinele online să obțină în urma evaluării o adevărată radiografie a website-ului lor. Practic, fiecare magazin înscris în Competiție va cunoaște exact care sunt principalele probleme ale prezenței sale online și, mai ales, ce și cum trebuie să remedieze pentru a vinde mai mult.
“Deși se numește Competiția Magazinelor Online, suntem mult mai mult decât o competiție pentru că le oferim magazinelor șansa de a primi un audit profesionist, făcut de specialiști cu ani buni de experiență în e-commerce. Un astfel de audit le poate ajuta enorm sa identifice problemele pe care le au si cum le pot solutiona, iar asta se traduce in optimizarea conversiilor si in cresterea vanzarilor” – explică Andrei Radu.
Cine poate participa în Competiția GPeC 2016?
Orice magazin online care are o vechime minimă de 6 luni pe piața.
Pentru a fi acceptate în Competiție, magazinele vor fi evaluate inițial din punct de vedere al respectării legislației în vigoare și a bunelor practici în e-commerce. De pildă, vor fi verificate informații precum: publicarea tuturor coordonatelor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv din partea clienților; informarea corectă a utilizatorilor cu privire la prețul final al produselor, modalitățile de plată acceptate, modalitățile de livrare, condițiile de garanție și service etc.
De îndată ce criteriile de preselecție sunt întrunite, magazinele sunt acceptate în Competiția GPeC și primesc, gratuit pentru 12 luni, atestarea Trusted.ro – adică devin certificate drept Magazine de Încredere care respectă legislația în vigoare.
Începând de anul acesta, împreună cu atestarea Trusted magazinele vor primi și acces gratuit pentru 12 luni la implementarea sistemului de feedback “Opinii de Încredere” dezvoltat de TRUSTED.ro. Sistemul le va permite magazinelor să afle opiniile propriilor clienți despre calitatea serviciilor și despre gradul de satisfacție al acestora în raport cu magazinul lor.
Odată acceptate în Competiția GPeC 2016, magazinele online vor fi evaluate în două etape diferite și ținând cont de cele 125 de criterii de jurizare și vor primi rapoartele de evaluare care conțin notele Juriului GPeC pentru fiecare criteriu în parte, precum și scurte comentarii sau recomandări despre cum să își îmbunătățească anumite aspecte din website-urile lor.
Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 260 EUR, dar magazinele online primesc servicii și beneficii în valoare de minimum 2.920 EUR! Lista completă de avantaje poate fi consultată pe website-ul GPeC la www.gpec.ro/avantajele-participarii/
Termenul limita de înscriere în Competiția GPeC este 31 Mai 2016, ora 23:59, dar organizatorii au pregătit și o Ofertă Specială Early-Bird valabilă până pe 20 Mai 2016 care aduce reduceri semnificative de preț magazinelor online interesate să participe în Competiție.
8 luni de evenimente e-commerce Premium de la GPeC, ediția de 11 ani
De astăzi, 21 Aprilie, a luat startul cea de a 11-a ediție anuală a GPeC – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din România.
Pe lângă lansarea înscrierilor în Competiția Magazinelor Online și GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016, urmează 8 luni de evenimente care vor aduce participanților conținut premium și consultanță avizată de la unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali: Întâlnirile Consultative GPeC; Școala de Vară de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (ediția de toamnă – Noiembrie 2016) și Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Romanesc, Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2016).
Informații detaliate despre toate acțiunile GPeC regăsiți pe website-ul evenimentului la www.GPeC.ro.
_________________________
GPeC 2016, ediția de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pieței de curierat din România
Eveniment susținut de: Allpacka.ro, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, Retargeting.biz, Visa
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Mândri să fim susținuți de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Bălcăcian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D, ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub