8 caracteristici ale unui Lead pe care le primești doar prin Softlead

06 Sep 2023

Poziționată ca platforma principală de informare și de selecție în achiziții software din România, Softlead le oferă companiilor IT listate posibilitatea de a avea acces la un set complet de beneficii utile în procesul de vânzări, dar și în promovarea soluțiilor.

8 caracteristici ale unui Lead pe care le primești doar prin Softlead

Principalele beneficii ale listării unei companii IT pe Softlead:

8 caracteristici ale unui lead accesibile doar prin Softlead

  1. Toate lead-urile primite sunt validate. Ne asigurăm, astfel, că beneficiarul are o intenție clară de achiziție software pe termen scurt sau mediu și că aplicația software solicitată este cea potrivită pentru compania sa.
  2. Validarea lead-urilor se face în 24 de ore lucrătoare de la primirea acestuia în platformă, așadar oferim garanția unor cerințe active din partea companiilor care au în plan digitalizarea eficientă.
  3. Date complete despre compania interesată de achiziția software (prin integrarea Softlead cu Termene.ro, avem acces la toate informațiile financiare, număr de angajați, evoluție profitabilitate etc.)
  4. Gradul de potrivire dintre un lead și profilul de Buyer Persona completat în platformă. Dacă primești prea puține lead-uri sau, dimpotrivă, prea multe, verifică încă o dată dacă atributele bifate în platformă despre clientul ideal sunt conforme cu așteptările curente.
  5. Informații tehnice despre implementarea software: număr de utilizatori/licențe, modalitatea de finanțare a achiziției software (bugetele companiei, fonduri europene), nevoia de integrare cu alte aplicații software etc.
  6. Numărul ofertelor depuse deja prin platformă pentru solicitarea de implementare software
  7. Posibilitatea de a debloca un lead similar celor primite. Verifică permanent secțiunea Lead-uri active, unde poți vedea cele mai noi cereri de ofertă software calificate.
  8. Posibilitatea de înlocuire a unui lead. În cazuri excepționale, pot exista situații în care clientul să fi ales deja furnizorul, chiar dacă solicitarea de ofertă trimisă prin Softlead a fost validată rapid. În astfel de contexte, sau în altele similare, prin platformă se pot storna creditele aferente lead-ului sau factura asociată deblocării acestuia.

39.1% dintre clienții Softlead din 2022 au semnat un contract de digitalizare

 39.1% dintre companiile care au solicitat o ofertă pentru digitalizare prin platforma Softlead au și ales un furnizor software. De asemenea, 7% dintre companiile care au folosit Softlead pentru a identifica aplicația software potrivită, precum și o ofertă de preț, au în prezent discuții deschise cu furnizori IT pentru a stabili aspecte contractuale în contextul unei colaborări sau se află în așteptarea încasării granturilor dedicate. 14.3% au amânat pentru moment procesul de digitalizare.

Află mai multe aici.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Organizațiile din domeniul serviciilor financiare au la dispoziție mai puțin de 7 luni pentru a se conforma noilor reglementări privind reziliența operațională digitală (DORA)

Devhd: Un proiect de conformitate cu DORA (Digital Operational Resilience Act) nu poate dura mai puțin de 6 luni iar companiile care nu s-au preocupat de acest aspect riscă să nu îndeplinească toate condițiile de conformitate pe 17...

Citește articolul
Softlead

[Studiu de caz] Editura Litera își gestionează toate procesele de business cu Entersoft Business Suite® și Entersoft Retail®

Cu peste 1.000 de titluri editate anual în cele 50 de colecții și imprinturi, Editura Litera pune la dispoziție cărți din cele mai variate domenii. La 32 de ani de când a văzut lumina tiparului prima carte, Editura Litera...

Citește articolul