O analiză recentă derulată de Danmar, furnizor de soluţii CRM, arată că 4 din 5 companii româneşti nu oferă un răspuns prompt interacţiunilor cu clienţii, pe canale precum Facebook, LinkedIn şi Twitter şi nu au o strategie de de...
Tehnologiile și aplicațiile care eficientizeză și optimizează fluxurile de lucru și relația cu clienții unei companii sunt într-o continuă creștere. În ciuda acestei evoluții, lista de greșeli în procesul de...
79% dintre lead-urile generate nu se convertesc în vânzări, iar lipsa unei strategii eficiente de lead nurturing este cauza principală. Conform DemandGen Report, publicație de e-media pentru strategii, tactici și măsurători-cheie...
De la IMM-uri la companii mari, clientul și mulțumirea acestuia sunt două dintre cele mai importante criterii pentru o funcționare eficientă. Cu cât mai numeroși clienții, cu atât mai mult accent pe mărimea și pregătirea...
Nu sunt mulți cei care își dedică o fărâma din timpul lor liber pentru a se implica în acțiuni de voluntariat. Iar această mână de oameni, pentru a reuși să aibă un impact în rezolvarea problemelor sociale pe...
Soluția software CRM (Customer Relationship Management) este un sistem de gestionare a relațiilor cu clienții, ce include tipurile de interacțiuni dintre companie și clienții săi: servicii de vânzări sau servicii complementare,...
SoftOne România, furnizor de top de servicii și soluții Cloud ERP recunoscute la nivel internațional, își propune o creștere cu 50% a rețelei de parteneri în 2016, pentru a avea 60 de distribuitori la nivel național. Mai...
Creşterea economică din 2015 a impulsionat multe din firmele din România să investească în îmbunătăţirea sistemelor lor informatice de management al afacerilor, cu accentul pe partea operaţională.
Campaniile de marketing pornesc de la idei istete, ce sunt gandite si implementate pentru a genera rezultate. Actiunile de follow-up bine targetate determina intotdeauna succesul unei campanii.