Noutăți IT

Aplicațiile de tip CRM și amortizarea investiției (ROI)

Aplicațiile de tip CRM și amortizarea investiției (ROI)

Poziționată in multe cazuri doar ca o soluție software dedicată interacțiunilor dintre o companie și clienți, o astfel de solutie functioneaza optim daca asigura automatizarea si îmbunătățirea fluxurilor complete, nu doar punctual o...

Warply, lider european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments, intră pe piața din România

Warply, lider european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments, intră pe piața din România

Warply,  lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments), intră pe piața din România, oferind soluții inovatoare pentru programe de...

APIVITA a ales Entersoft CRM și Mobile SFA pentru a-și consolida diviziile de vânzare și marketing

APIVITA a ales Entersoft CRM și Mobile SFA pentru a-și consolida diviziile de vânzare și marketing

Apivita, producător de cosmetice bazate pe ingrediente naturale, a ales soluțiile Entersoft CRM & Mobile SFA pentru a îmbunătăți activitatea diviziilor de Vânzare și Marketing & Merchandising.

Companie de securitate? Ține totul sub control printr-o aplicație software!

Companie de securitate? Ține totul sub control printr-o aplicație software!

De la pază umană, transport valori, furnizare a unor sisteme de supraveghere video, la monitorizare și intervenție cu patrule mobile, o companie de securitate trebuie să răspundă întotdeauna rapid și eficient, pentru siguranța...

Cum folosim aplicațiile de tip CRM în marketing-ul B2B?

Cum folosim aplicațiile de tip CRM în marketing-ul B2B?

Cele mai multe dintre obiectivele marketerilor includ, în 95% din cazuri – accesul la date existente despre client, în 80% - limitari ale tehnologiilor curente, iar în 60% din cazuri – lipsa colectării datelor...

Aplicații Software pentru centre comerciale/Mall-uri

Aplicații Software pentru centre comerciale/Mall-uri

Conform studiului GfK – Puterea de cumpărare în Europa 2016, venitul înregistrat de România reprezintă aproximativ o treime din media europeană. 2016 a fost anul consumului (cu o creștere de 12% a puterii nominale de...

4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media

4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media

O analiză recentă derulată de Danmar, furnizor de soluţii CRM, arată că 4 din 5 companii româneşti nu oferă un răspuns prompt interacţiunilor cu clienţii, pe canale precum Facebook, LinkedIn şi Twitter şi nu au o strategie de de...

Aplicațiile de tip CRM: de ce este utilă implementarea lor și factori importanți în decizia de achiziție

Aplicațiile de tip CRM: de ce este utilă implementarea lor și factori importanți în decizia de achiziție

Tehnologiile și aplicațiile care eficientizeză și optimizează fluxurile de lucru și relația cu clienții unei companii sunt într-o continuă creștere. În ciuda acestei evoluții, lista de greșeli în procesul de...

Cum ajută o aplicație de tip CRM strategia de lead nurturing a companiei?

Cum ajută o aplicație de tip CRM strategia de lead nurturing a companiei?

79% dintre lead-urile generate nu se convertesc în vânzări, iar lipsa unei strategii eficiente de lead nurturing este cauza principală. Conform DemandGen Report, publicație de e-media pentru strategii, tactici și măsurători-cheie...

Secțiune susținută de Secțiune susținută de BCR