In contextul unei discutii referitoare la aplicabilitatea normelor GDPR pentru solutiile software de tip CRM, este important a fi stiut ca acestea au menirea de a ajuta in procesele de identificare, management al datelor, securitatii informatilor si...
SAP lansează SAP C/4HANA, o nouă suită de soluții de tipul Customer Relationship Management (CRM), menită să ajute companiile să rețină și să deservească mai bine clienții. De asemenea, SAP a anunțat prima soluție completă de...
MiniCRM, furnizor de soluții pentru creșterea vânzărilor, a depăşit 200 de clienţi în România, cu o rată de reînnoire a abonamentului de 95%, ceea ce arata că utilizarea unui sistem CRM în cloud devine...
Finalul anului 2017 a însemnat poziționarea aplicațiilor software de tip CRM în topul soluțiilor cu cea mai mare cotă de piață prin implementările și veniturile generate la nivel global (peste 39 de miliarde de dolari doar...
Piata din Romania conteaza pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM in regiunea Europa Centrala si de Est, datorita numarului mare de parteneri si a cresterii economice din ultimii ani.
Wizmo.ro, platformă de anunțuri imobiliare, anunță integrarea cu soluțiile CRM ImobManager și Immoflux, proces în urma căruia toate cele peste 600 de agenţii imobiliare care utilizează aceste platforme software îşi pot lista...
Compania românească Melior Cras, specializată în implementarea de soluții de tip xRM (”any Relationship Management”) și soluții de raportare, a fost recent recompensată pentru activitatea sa printr-un premiu special,...
Poziționată in multe cazuri doar ca o soluție software dedicată interacțiunilor dintre o companie și clienți, o astfel de solutie functioneaza optim daca asigura automatizarea si îmbunătățirea fluxurilor complete, nu doar punctual o...
Warply, lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments), intră pe piața din România, oferind soluții inovatoare pentru programe de...