Noutăți IT

De ce este nevoie ca CRM-ul folosit să îndeplinească normele GDPR?

De ce este nevoie ca CRM-ul folosit să îndeplinească normele GDPR?

In contextul unei discutii referitoare la aplicabilitatea normelor GDPR pentru solutiile software de tip CRM, este important a fi stiut ca acestea au menirea de a ajuta in procesele de identificare, management al datelor, securitatii informatilor si...

SAP lansează SAP C/4HANA, noua suită de soluții CRM care înglobează Hybris, Gigya și CallidusCloud

SAP lansează SAP C/4HANA, noua suită de soluții CRM care înglobează Hybris, Gigya și CallidusCloud

SAP lansează SAP C/4HANA, o nouă suită de soluții de tipul Customer Relationship Management (CRM), menită să ajute companiile să rețină și să deservească mai bine clienții. De asemenea, SAP a anunțat prima soluție completă de...

MiniCRM dublează numărul de clienți în România

MiniCRM dublează numărul de clienți în România

MiniCRM, furnizor de soluții pentru creșterea vânzărilor, a depăşit 200 de clienţi în România, cu o rată de reînnoire a abonamentului de 95%, ceea ce arata că utilizarea unui sistem CRM în cloud  devine...

Gartner: Aplicațiile CRM – cea mai mare cotă de piață în 2017 și continuă trendul de creștere și anul acesta

Gartner: Aplicațiile CRM – cea mai mare cotă de piață în 2017 și continuă trendul de creștere și anul acesta

Finalul anului 2017 a însemnat poziționarea aplicațiilor software de tip CRM în topul soluțiilor cu cea mai mare cotă de piață prin implementările și veniturile generate la nivel global (peste 39 de miliarde de dolari doar...

România generează 58% din veniturile regionale ale CAS CRM

România generează 58% din veniturile regionale ale CAS CRM

Piata din Romania conteaza pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM in regiunea Europa Centrala si de Est, datorita numarului mare de parteneri si a cresterii economice din ultimii ani. 

Integration and Automation

Integration and Automation

Wizmo.ro, platformă de anunțuri imobiliare, anunță integrarea cu soluțiile CRM ImobManager și Immoflux, proces în urma căruia toate cele peste 600 de agenţii imobiliare care utilizează aceste platforme software îşi pot lista...

Melior Cras – premiul pentru cea mai bună implementare CRM a anului 2016

Melior Cras – premiul pentru cea mai bună implementare CRM a anului 2016

Compania românească Melior Cras, specializată în implementarea de soluții de tip xRM (”any Relationship Management”) și soluții de raportare, a fost recent recompensată pentru activitatea sa printr-un premiu special,...

Aplicațiile de tip CRM și amortizarea investiției (ROI)

Aplicațiile de tip CRM și amortizarea investiției (ROI)

Poziționată in multe cazuri doar ca o soluție software dedicată interacțiunilor dintre o companie și clienți, o astfel de solutie functioneaza optim daca asigura automatizarea si îmbunătățirea fluxurilor complete, nu doar punctual o...

Warply, lider european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments, intră pe piața din România

Warply, lider european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments, intră pe piața din România

Warply,  lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments), intră pe piața din România, oferind soluții inovatoare pentru programe de...

Secțiune susținută de Secțiune susținută de BCR