6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în competiție

15 Sep 2021

68 de magazine online sunt înscrise anul acesta în Competiția GPeC – singurul instrument de benchmark din România prin care sunt evaluate site-urile magazinelor online prin peste 200 de criterii în scopul optimizării acestora pentru creșterea vânzărilor.

6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în competiție

Pe lângă avantajele participării în Competiție, GPeC împreună cu partenerii Competiției au pregătit o serie de extra beneficii constând în servicii gratuite și discount-uri semnificative oferite de parteneri exclusiv magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2021.

6 companii importante care activează în sectorul E-Commerce din România s-au alăturat demersului GPeC:

Fiecare din cei 6 parteneri oferă servicii gratuite celor 68 de magazine online înscrise în Competiția GPeC cu scopul de a le ajuta să își dezvolte afacerea online și de a contribui, astfel, la creșterea sectorului e-commerce din România.

“Ne bucurăm să avem alături 6 jucători importanți din E-Commerce în campania noastră de a sprijini magazinele online și începem această campanie cu cele 68 de magazine care au ales să se înscrie anul acesta în Competiția GPeC 2021. Astfel, pe lângă avantajul excepțional de a beneficia de o radiografie profesionistă a site-ului lor, cele 68 de magazine primesc și servicii gratuite sau prețuri preferențiale pentru serviciile partenerilor GPeC pentru a le sprijini să își crească business-ul. Sprijinirea magazinelor online și dezvoltarea sectorului e-commerce din România este dezideratul GPeC de 16 ani”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF: “În ultimii 8 ani am evaluat peste 900 de site-uri din punct de vedere SEO, o parte din aceste analize fiind realizate pentru magazinele înscrise în Competiția GPeC. Specialiștii DWF sunt la curent cu cele mai noi update-uri Google și au acces la instrumente avansate de analiză pentru a identifica oportunitățile de optimizare și creștere SEO în orice site. Ne bucurăm să oferim astăzi, în parteneriat cu GPeC, acces la metodologia noastră de analiză SEO. Credem că mediul de eCommerce din România se poate dezvolta exponențial în următorii ani și ne bucurăm să contribuim la acest fenomen prin experiența noastră.”

Bogdan Colceriu, CEO Frisbo: “Pentru noi este o bucurie să putem oferi magazinelor online din România posibilitatea de a depozita și livra produsele lor, nu numai în România, dar în întreaga Europă pentru a fi cât mai aproape de clientul lor final. În felul acesta, orice comerciant român poate fi un comerciant internațional competitiv”.

Mircea Stan, CEO & Founder Postis: „Ultimul an ne-a arătat că profilul cumpărătorului online a devenit mai complex și mai dificil de gestionat cu abordări clasice. Nu mai este suficient să ai un produs de calitate la prețul corect, contează tot mai mult experiența oferită, inclusiv în etapa de livrare și post-livrare. Posibilitatea de a alege cum, unde și când îți este livrată comanda, diversitatea opțiunilor de transport disponibile, vizibilitatea oferită în timpul livrării, interacțiunile cu clienții pe tot acest parcurs devin critice într-un mediu concurențial tot mai aglomerat. De aceea, suntem alături de alți inovatori și dezvoltatori de soluții pentru e-commerce și sprijinim magazinele online din România să adopte cele mai bune practici și instrumente pentru adaptarea rapidă la noul cumpărător digital”.

Cătălin Maftei, CEO Poșta Panduri & Plăți.Online: “Soluțiile Click&Collect au devenit astăzi un must-have pentru comercianții online și ne bucurăm să le fim alături magazinelor înscrise în Competiția GPeC prin a le oferi acces facil la acest tip de servicii menite să asigure conveniență clienților și un grad de retenție ridicat comercianților.”

Lucian Baltaru, CEO & Founder Sameday: “Creșterea sectorului e-commerce și performanțele companiilor de curierat sunt într-o relație de interdependență care coverge spre același scop: satisfacția consumatorului. Ne-am implicat în susținerea Competiției GPeC 2021 cu entuziasm și convingerea că trebuie să cultivăm această relație folosind la maximum resursele tehnologie pentru a îmbunătăți experiența consumatorului și a-i crește gradul de satisfacție. Am ales să oferim participanților expedieri gratuite în rețeaua de peste 1.600 de easybox-uri din țară ca o oportunitate de testare a serviciului prin care Sameday îmbină perfect tehnologia cu experiența de livrare foarte bună, dar și pentru că am observat un impact pozitiv al serviciului în gradul de conversie și loializare a consumatorilor”.

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP la VTEX: “Unul dintre obiectivele VTEX este să sprijine jucătorii din industria comerțului să exceleze și să contribuie activ la dezvoltarea pieței. Având know-how atât la nivel local, cât și la nivel global, oferim suport și consultanță companiilor care își doresc să crească pe toate canalele de vânzare, nu doar online, de la dezvoltarea magazinelor online sau marketplace-urilor, până la integrarea și gestionarea tuturor comenzilor pe mai multe canale.”

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare