Retailerii online din Europa au ales să le ofere clienților opțiuni de plată online pentru a menține accesul crescut la achiziții în orice moment, de oriunde. Cu toate acestea, fiecare țară are un top propriu al celor metodelor de...
Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019 când valoarea comerțului online a fost...
Conform Nasdaq, până în 2040, 95% dintre achiziții vor fi efectuate online, fapt ce deschide noi perspective încă de acum pentru migrarea unui număr tot mai mare de business-uri către tehnologii...
Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions...
Înscrierile în cea mai mare competiție a magazinelor online din România se apropie de final. Tu ai reușit să-ți înscrii magazinul online?
În 2016, Facebook lansa Marketplace-urile, o zonă dedicată vânzării online prin platforma de Social Media, doi ani mai târziu Instagram anunță implementarea soluției dedicate de shopping, abandonată la scurt timp după, iar...
DSV lansează e-commerce Solutions, un nou serviciu dedicate companiilor de dimensiuni medii ce integrează întreaga suită de soluții logistice de care un magazin online are nevoie – depozitare, automatizare, soluții IT și de...
MerchantPro, platformă locală SaaS de e-commerce, a înregistrat o creștere cu 300% a numărului de magazine online noi în luna aprilie. De asemenea, aprilie a înregistrat o creștere de 99.5% a valorii comenzilor plasate la...