Noutăți IT

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM...

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de...

CAS genesisWorld X10 aduce noi funcționalități sistemelor CRM dedicate IMM-urilor

CAS genesisWorld X10 aduce noi funcționalități sistemelor CRM dedicate IMM-urilor

Funcţionalităţi CRM inteligente pentru companii mici şi medii

Domina Imobiliare – prima agenție imobiliară 100% tehnologizată cu ajutorul serviciilor Softlead

Domina Imobiliare – prima agenție imobiliară 100% tehnologizată cu ajutorul serviciilor Softlead

Agenția de Real Estate Domina Imobiliare, ce deține birouri în București și Târgu-Jiu, anunță demararea proceselor de tehnologizare a instrumentelor și aplicațiilor dedicate fluxurilor de lucru, alegând ca partener și...

De ce este nevoie ca CRM-ul folosit să îndeplinească normele GDPR?

De ce este nevoie ca CRM-ul folosit să îndeplinească normele GDPR?

In contextul unei discutii referitoare la aplicabilitatea normelor GDPR pentru solutiile software de tip CRM, este important a fi stiut ca acestea au menirea de a ajuta in procesele de identificare, management al datelor, securitatii informatilor si...

SAP lansează SAP C/4HANA, noua suită de soluții CRM care înglobează Hybris, Gigya și CallidusCloud

SAP lansează SAP C/4HANA, noua suită de soluții CRM care înglobează Hybris, Gigya și CallidusCloud

SAP lansează SAP C/4HANA, o nouă suită de soluții de tipul Customer Relationship Management (CRM), menită să ajute companiile să rețină și să deservească mai bine clienții. De asemenea, SAP a anunțat prima soluție completă de...

MiniCRM dublează numărul de clienți în România

MiniCRM dublează numărul de clienți în România

MiniCRM, furnizor de soluții pentru creșterea vânzărilor, a depăşit 200 de clienţi în România, cu o rată de reînnoire a abonamentului de 95%, ceea ce arata că utilizarea unui sistem CRM în cloud  devine...

Gartner: Aplicațiile CRM – cea mai mare cotă de piață în 2017 și continuă trendul de creștere și anul acesta

Gartner: Aplicațiile CRM – cea mai mare cotă de piață în 2017 și continuă trendul de creștere și anul acesta

Finalul anului 2017 a însemnat poziționarea aplicațiilor software de tip CRM în topul soluțiilor cu cea mai mare cotă de piață prin implementările și veniturile generate la nivel global (peste 39 de miliarde de dolari doar...

Secțiune susținută de Secțiune susținută de BCR