CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM...
CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.
Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de...
Funcţionalităţi CRM inteligente pentru companii mici şi medii
Agenția de Real Estate Domina Imobiliare, ce deține birouri în București și Târgu-Jiu, anunță demararea proceselor de tehnologizare a instrumentelor și aplicațiilor dedicate fluxurilor de lucru, alegând ca partener și...
In contextul unei discutii referitoare la aplicabilitatea normelor GDPR pentru solutiile software de tip CRM, este important a fi stiut ca acestea au menirea de a ajuta in procesele de identificare, management al datelor, securitatii informatilor si...
SAP lansează SAP C/4HANA, o nouă suită de soluții de tipul Customer Relationship Management (CRM), menită să ajute companiile să rețină și să deservească mai bine clienții. De asemenea, SAP a anunțat prima soluție completă de...
MiniCRM, furnizor de soluții pentru creșterea vânzărilor, a depăşit 200 de clienţi în România, cu o rată de reînnoire a abonamentului de 95%, ceea ce arata că utilizarea unui sistem CRM în cloud devine...
Finalul anului 2017 a însemnat poziționarea aplicațiilor software de tip CRM în topul soluțiilor cu cea mai mare cotă de piață prin implementările și veniturile generate la nivel global (peste 39 de miliarde de dolari doar...