Conform unui studiu Magento publicat recent, până în 2023, 70% dintre marketplace-urile active vor deservi tranzacțiile online de tip B2B, fapt ce indică o validare a nevoii clienților de a avea acces la platforme integrate de...
68 de magazine online sunt înscrise anul acesta în Competiția GPeC – singurul instrument de benchmark din România prin care sunt evaluate site-urile magazinelor online prin peste 200 de criterii în scopul optimizării...
ASOS este un retailer de e-Commerce, poziționat strict în mediul online, renumit în întreaga lume pentru modul de expunere a tendințelor în îmbrăcăminte atât pentru femei, cât și pentru bărbați și...
Mai mult de jumătate (52%) dintre antreprenorii români care dețineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză CIEL...
Retailerii online din Europa au ales să le ofere clienților opțiuni de plată online pentru a menține accesul crescut la achiziții în orice moment, de oriunde. Cu toate acestea, fiecare țară are un top propriu al celor metodelor de...
Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019 când valoarea comerțului online a fost...
Conform Nasdaq, până în 2040, 95% dintre achiziții vor fi efectuate online, fapt ce deschide noi perspective încă de acum pentru migrarea unui număr tot mai mare de business-uri către tehnologii...
Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions...