Noutăți IT

Cum a reușit Animax să automatizeze vânzările online și să scadă cu 70% procesarea manuală?

Cum a reușit Animax să automatizeze vânzările online și să scadă cu 70% procesarea manuală?

Platforma software românească FamShop anunță finalizarea proiectului de automatizare a proceselor e-commerce pentru magazinul online Animax.ro.

GPeC: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

GPeC: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

Comerțul online românesc va rămâne în etapa de consolidare și ușoară creștere și în 2023....

MerchantPro: cum a arătat prima jumătate din 2022 pentru pentru eCommerce

MerchantPro: cum a arătat prima jumătate din 2022 pentru pentru eCommerce

Finalul lunii august marchează jumătate de an de la debutul unui conflict cu efecte globale care s-au reflectat și în dinamica din eCommerce.

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea...

12 greșeli comune din campaniile promoționale

12 greșeli comune din campaniile promoționale

Deși agitația promoțiilor de Black Friday s-a încheiat, sezonul promoțiilor este departe de final. De fapt, pentru retailerii online, sărbătorile de iarnă pot fi o provocare mai mare decât reducerile de toamnă, mai ales dacă...

Cum a reușit brandul de fashion Peeraj să se adapteze într-un timp record pandemiei

Cum a reușit brandul de fashion Peeraj să se adapteze într-un timp record pandemiei

Peeraj reușește să se dezvolte și să intre cu succes în ecommerce, într-un timp record, în plină pandemie. 

Cum reușește o afacere din Bistrița să crească business-ul cu 30%?

Cum reușește o afacere din Bistrița să crească business-ul cu 30%?

Biasicom: agilitate, flexibilitate și scalabilitate alături de VTEX

Cum urmărește Meli Melo triplarea vânzărilor online alături de VTEX

Cum urmărește Meli Melo triplarea vânzărilor online alături de VTEX

Alături de VTEX, Meli Melo își propune să își tripleze vânzările online în următorii cinci ani. Pentru 2021, target-ul este de circa 5% din totalul vânzărilor. Estimarea vine că urmare a comportamentului...

Optimizarea metodelor de plată. O rețetă sigură pentru conversii mai rapide

Optimizarea metodelor de plată. O rețetă sigură pentru conversii mai rapide

Ai pus produsele în coș, ai verificat termenul de livrare iar acum apeși cu încredere butonul de comandă. Spre dezamăgirea ta însă, în locul unui checkout facil, ești întâmpinat de un formular uriaș....

Secțiune susținută de Secțiune susținută de BCR