Noutăți IT

Creștere cu 37% a utilizării aplicațiilor mobile în perioada concediilor

Creștere cu 37% a utilizării aplicațiilor mobile în perioada concediilor

Timpul petrecut în aplicațiile mobile dedicate cumpărăturilor (e-commerce) au crescut cu 37% în perioada concediilor din ultimul trimestru al anului trecut, comparativ cu trimestrul anterior al aceluiași...

 Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID

Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID

Industria ecommerce este una dintre cele mai profitabile și crește cu o viteză uluitoare. În fiecare azi apar noi magazine online, care le oferă clienților o experiență de shopping din orice colț al lumii.

Cum a reușit Animax să automatizeze vânzările online și să scadă cu 70% procesarea manuală?

Cum a reușit Animax să automatizeze vânzările online și să scadă cu 70% procesarea manuală?

Platforma software românească FamShop anunță finalizarea proiectului de automatizare a proceselor e-commerce pentru magazinul online Animax.ro.

GPeC: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

GPeC: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

Comerțul online românesc va rămâne în etapa de consolidare și ușoară creștere și în 2023....

MerchantPro: cum a arătat prima jumătate din 2022 pentru pentru eCommerce

MerchantPro: cum a arătat prima jumătate din 2022 pentru pentru eCommerce

Finalul lunii august marchează jumătate de an de la debutul unui conflict cu efecte globale care s-au reflectat și în dinamica din eCommerce.

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea...

12 greșeli comune din campaniile promoționale

12 greșeli comune din campaniile promoționale

Deși agitația promoțiilor de Black Friday s-a încheiat, sezonul promoțiilor este departe de final. De fapt, pentru retailerii online, sărbătorile de iarnă pot fi o provocare mai mare decât reducerile de toamnă, mai ales dacă...

Cum a reușit brandul de fashion Peeraj să se adapteze într-un timp record pandemiei

Cum a reușit brandul de fashion Peeraj să se adapteze într-un timp record pandemiei

Peeraj reușește să se dezvolte și să intre cu succes în ecommerce, într-un timp record, în plină pandemie. 

Cum reușește o afacere din Bistrița să crească business-ul cu 30%?

Cum reușește o afacere din Bistrița să crească business-ul cu 30%?

Biasicom: agilitate, flexibilitate și scalabilitate alături de VTEX

Secțiune susținută de Secțiune susținută de BCR