Noutăți IT

Armeanca Ambient lansează cea mai noua platformă online dedicată vânzării produselor pentru amenajarea casei

Armeanca Ambient lansează cea mai noua platformă online dedicată vânzării produselor pentru amenajarea casei

Armeanca Ambient, magazinul specializat în vânzarea produselor sanitare, decorative și de ambient lansează cea mai nouă versiune a platformei online. Astfel, specialiștii în decorațiuni sau iubitorii calității în...

Cum a reușit magazinul online Neakaisă.ro să crească veniturile cu ajutorul unei aplicații software AI?

Cum a reușit magazinul online Neakaisă.ro să crească veniturile cu ajutorul unei aplicații software AI?

Parteneriatul dintre Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) și NETOPIA Payments eficientizează vânzările online, iar Neakaisa.ro, magazin online specializat în comercializarea de obiecte sanitare, mobilier...

Creștere cu 37% a utilizării aplicațiilor mobile în perioada concediilor

Creștere cu 37% a utilizării aplicațiilor mobile în perioada concediilor

Timpul petrecut în aplicațiile mobile dedicate cumpărăturilor (e-commerce) au crescut cu 37% în perioada concediilor din ultimul trimestru al anului trecut, comparativ cu trimestrul anterior al aceluiași...

 Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID

Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID

Industria ecommerce este una dintre cele mai profitabile și crește cu o viteză uluitoare. În fiecare azi apar noi magazine online, care le oferă clienților o experiență de shopping din orice colț al lumii.

Cum a reușit Animax să automatizeze vânzările online și să scadă cu 70% procesarea manuală?

Cum a reușit Animax să automatizeze vânzările online și să scadă cu 70% procesarea manuală?

Platforma software românească FamShop anunță finalizarea proiectului de automatizare a proceselor e-commerce pentru magazinul online Animax.ro.

GPeC: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

GPeC: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

Comerțul online românesc va rămâne în etapa de consolidare și ușoară creștere și în 2023....

MerchantPro: cum a arătat prima jumătate din 2022 pentru pentru eCommerce

MerchantPro: cum a arătat prima jumătate din 2022 pentru pentru eCommerce

Finalul lunii august marchează jumătate de an de la debutul unui conflict cu efecte globale care s-au reflectat și în dinamica din eCommerce.

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea...

12 greșeli comune din campaniile promoționale

12 greșeli comune din campaniile promoționale

Deși agitația promoțiilor de Black Friday s-a încheiat, sezonul promoțiilor este departe de final. De fapt, pentru retailerii online, sărbătorile de iarnă pot fi o provocare mai mare decât reducerile de toamnă, mai ales dacă...

Secțiune susținută de Secțiune susținută de BCR