2014 – Anul de foc al managementului eficient. Industria aplicatiilor CRM, reprezentata la CEBIT 2014.

07 martie 2014

La mai putin de 8 luni de la anuntarea versiunii X5 a solutiei de tip Customer Relationship Management (CRM) a companiei CRM4YOU, aceasta anunta varianta imbunatatita, lansata pe piata sub denumirea CAS genesisWorld X6.

Daca in cazul versiunii X5.0.3 vorbeam despre o interfata prietenoasa, ce optimizeaza timpul utilizatorilor aplicatiei, integrarea cu alte sisteme de tip Enterprise Resource Planning (ERP), posibilitatea introducerii setarilor de formatare a textelor sau functionalitati dedicate sistemului de operare Windows, versiunea X6 aduce un modul de facturare.

Pentru a fi mai aproape de industria tehnologica avansata si pentru ca aplicatia CAS genesisWorld este o reprezentare a tendintelor in ceea ce priveste segmentul CRM, versiunea X6 va fi lansata si in cadrul evenimentului international CEBIT 2014, cel mai important eveniment international de expozitii si conferinte dedicate profesionistilor din domeniul tehnologiei informatiei, ce va avea loc la Hanovra, Germania, in perioada 10-14 martie 2014. Asteptand aproximativ 230.000 de vizitatori specializati, 72% din participantii la CEBIT sunt implicati în procesul decizional.

De asemenea, pentru toti utilizatorii solutiei CAS genesisWorld si pentru cei care intentioneaza achizitionarea unei astfel de aplicatii atat de utile afacerii lor, CRM4YOU pune la dispozitie o serie de training-uri gratuite si complete, in vederea identificarii scenariilor reale de testare a acesteia. Pentru a vedea programul complet, accesati Programul evenimentelor.

Astfel, seria de training-uri se deschide cu un webinar introductiv (avantajele implementarii unei solutii CRM, care sunt procesele ce pot fi optimizate in cadrul unei companii prin solutiile de tip CRM), live demo, modulele pe care le ofera aplicatia (Geomarketing, Helpdesk, modulul dedicat managementul evenimentelor), webinarii dedicate utilizatorilor directi si administratorilor.

Pentru a beneficia de un astfel de training complet, pentru a afla datele exacte ale desfasurarii lor sau pentru inscriere, puteti solicita mai multe detalii la adresa de e-mail [email protected]. In vederea inregistrarii, sunt necesare date precum nume/prenume, adresa de e-mail, compania reprezentata, numarul de telefon si webinarul ales.

Despre CRM4YOU

Cu o experienta de peste 10 ani în  domeniul consultantei pentru solutii integrate hardware si software, membrii echipei noastre sunt gata sa va ofere cele mai bune solutii  care sa satisfaca pe deplin  nevoile companiei dumneavoastra .

În plus, experienta de aproape 5 ani cu produsele CAS Software AG ne-a convins sa devenim Parteneri CAS si sa venim în ajutorul dumneavoastra pentru a va sustine procesele de business din companie.

Aria noastra de cunostiinte acopera toate fazele unei implementari de succes: analiza de nevoie si analiza de business; business reengineering; project management; proiectare de solutii hardware si software; customizari si personalizari; dezvoltare de solutii la cheie pe diverse tehnologii (.NET, C#, Delphi, etc.), testare si documentare tehnica; support si helpdesk.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Cu o experienta de peste 10 ani în domeniul consultantei pentru solutii integrate hardware si software, membrii echipei noastre sunt gata sa va ofere cele mai bune solutii care sa satisfaca pe deplin nevoile companiei dumneavoastra. În plus, experienta de aproape 5 ani cu produsele CAS Software AG ne-a convins sa devenim Parteneri CAS si...

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward