Cum și-a îmbunătățit productivitatea o întreprindere germana prin facturarea automată folosind HubSpot și EasyBill

4 iul. 2024 4 iul. 2024

Clientul nostru, Content Moves, avea nevoie de o soluție alternativă pentru procesul de facturare care, până la intervenția echipei OPTI Software, era un proces manual ineficient și predispus la erori umane. Automatizarea acestuia a avut un impact crucial în creșterea productivității și în oferirea unor opțiuni de plată mai flexibile.

Cum și-a îmbunătățit productivitatea o întreprindere germana prin facturarea automată folosind HubSpot și EasyBill

Provocări întâmpinate:

Clientul dorea eficientizarea procesului de facturare și reducerea drastică a timpului petrecut în realizarea acestei acțiuni.

Pe langă acestea, era nevoie și de o soluție adaptabilă care să poată găzdui diferite cicluri de facturare, cum ar fi: plăți unice, perioade lunare, anuale și personalizate...

Soluția:

OPTI Software a dezvoltat workflowuri în HubSpot pentru a procesa facturile și pentru a interacționa cu EasyBill, automatizând, în acest fel, întregul proces de facturare și asigurând acuratețea transmisiei datelor dintr-o platformă într-alta.

Pașii implementării sistemului de facturare automatizat:

1. S-a folosit un ”Declanșator” (Trigger) HubSpot pentru crearea facturii/cotației ce iniția procesul de facturare pe baza unor criterii predefinite.
2. S-au colectat datele esențiale din HubSpot.
3. S-au transformat datele pentru ca acestea să fie compatibile cu EasyBill și deci să poată fi procesate pe factură.
4. S-au sincronizate datele între HubSpot și EasyBill.

Sistemul implementat îndeplinește autonom fiecare cerință al fiecărui pas din procesul de facturare, anume de la contractul inițial până la crearea facturii.

Caracteristicile cheie ale soluției:

Sistemul a intrat în funcțiune în toamna anului 2023 și continuă să proceseze plăți și să emită facturi până în ziua de azi.

Preluarea completă a datelor:

Colectează eficient datele esențiale, cum ar fi informații despre oferte, detalii de contact și specificul produsului.

Transformarea dinamică a datelor:

Asigură compatibilitate între datele din Hubspot și datele din EasyBill.

Crearea facturilor fără efort:

Automatizează crearea ofertelor și a facturilor.

Sincronizarea constantă a datelor:

Realizeză actualizări de date periodic, asigurând existența lor în ambele platforme.

Eficientizarea crescută:

Reduce semnificativ timpul petrecut în realizarea sarcinilor care obișnuiau să fie îndeplinite manual.

Flexibilitatea sporită:

Oferă clienților posiblitatea alegerii planurilor de plată, fie ele lunare, anuale sau pe intervale personalizate.

Contactați-ne:

✉️[email protected]

📞+40 774 453 302

🌐https://www.opti.ro/contact

Dezvoltăm produse software și reducem costurile clienților noștri prin automatizări și migrări de date. Credem în transparență și simplitate, astfel că veți putea vedea și înțelege progresul fiecărei etape a proiectului și veți putea colabora la crearea soluției optime.

Echipa OPTI include analisti si programatori cu peste 15 ani de...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!