Pentru că experiența Softlead este în generarea lead-urilor calificate pentru companii care au în plan digitalizarea, sugestiile vor viza strict poziționarea de tip B2B.
1. Scrie articole care să aducă plus valoare
Anunțarea unei funcționalități noi, a unui parteneriat care ajută un ecosistem de business, dezvoltarea unui modul software care rezolvă o problemă specifică, atingerea unui prag de utilizatori, toate acestea sunt materiale care pot genera lead-uri de marketing din segmente de public similare cu cele aduse în discuție.
2. Alege subiecte relevante pentru segmentul de public vizat
Un articol care să atragă lead-uri trebuie să ofere plus valoare. Subiectul trebuie să fie relevant pentru domeniul de activitate și să aducă o contribuție semnificativă la discuție. De exemplu, dacă publicul tău țintă este interesat de aplicații software pentru managementul afacerilor, un articol care explică cum să alegi soluția software potrivită pentru o anumită industrie poate atrage interesul.
Analizează competiția și vezi ce tipuri de conținut funcționează pentru ei. Poți aborda același subiect dintr-o perspectivă diferită sau poți să oferi informații mai detaliate.
Găsește punctele de durere (pain points) ale audienței și construiește un articol care oferă soluții practice.
3. Optimizează conținutul pentru motoarele de căutare
Scrie articole care să fie atractive pentru segmentul de public vizat, dar să fie îndrăgite și de motoarele de căutare pentru a crește traficul organic de calitate. Creează o listă de cuvinte-cheie specifice atât aplicației software, cât și domeniului de activitate vizat, optimizează titlurile și subtitlurile, include link-uri interne și externe relevante, oferă cifre și date care cresc autoritatea materialului și distribuie constant conținutul în rețelele sociale.
De asemenea, crește șansele de optimizare a conținutului tău prin publicarea acestuia în platforme relevante, de lead generation, acolo unde clienții tăi B2B caută produsul tău sau unde se informează despre bunele practici ale procesului de transformare digitală.
4. Folosește vizualuri utile și relevante
Cu siguranță, dacă vrei să generezi mai multe lead-uri de marketing pentru produsul tău, ai deja o bază de date de statistici, tendințe sau fluxuri ce pot fi promovate prin vizualuri sau infografice. Acestea pot fi, de asemenea, incluse în articole de marketing care pot genera interes din partea potențialilor clienți și care aduc un plus de autoritate furnizorului de soluții software. Optimizează imaginile cu tag-uri ALT și nume relevante.
5. Include Call to Action (CTA) relevante
Direcționează clienții către formulare de contact, adrese de e-mail sau către link-uri pentru descărcarea materialelor de tip eBook create special pentru ei folosind CTA-uri clare. Un articol care să genereze MQL-uri trebuie să aibă un call-to-action (CTA) clar și bine poziționat.
Vrei să afli care sunt recomandările personalizate pentru contul tău activ pe Softlead? Află cum poți beneficia de un raport personalizat pe [email protected]