Cum a dezvoltat OPTI Software un sistem echitabil de distribuire a sarcinilor pentru avocații din București

6 nov. 2024 6 nov. 2024
În perioada 2022-2023, Baroul București a contractat OPTI Software pentru a dezvolta un sistem automatizat capabil să distribuie zeci de mii de sarcini de reprezentare juridică la mai mult de o mie de avocați în mod continuu.
Cum a dezvoltat OPTI Software un sistem echitabil de distribuire a sarcinilor pentru avocații din București

Obiectivul a fost crearea un sistem echitabil, rapid și fiabil, care să ofere șanse egale tuturor avocaților participanți și care să ajute Baroul Bucureși să tranziționeze de la un sistem tradițional (manual) de gestiune a acestor sarcini la unul complet digitalizat.

OPTI Software a dezvoltat backendul, modulul de trimitere și primire SMS și aplicații mobile iOS și Android. Rezultatul fiind un sistem care funcționează 24/7 pentru toți avocații din oficiu bucureșteni.

PROVOCĂRI

1. Sistemul manual de distribuție

  • Vechiul sistem era complet manual, ineficient și greu de gestionat, necesitând implicarea a multor persoane.

2. Investigația problemelor

  • Existau probleme legate de distribuirea sarcinilor ce trebuiau investigate și clarificate înainte de implementarea automatizării.

3. Echitatea

  • Noul sistem trebuia conceput în așa fel încât să asigure echitatea și să poată suporta utilizarea zilnică de cei peste 1.000 de avocați.

4. Viteză și fiabilitate

  • Fiindcă unele sarcini puteau fi urgente, având un termen de acceptare de maxim zece minute, a fost necesar un sistem suficient de rapid pentru a satisface această cerință, astfel că s-au dezvoltat  aplicații mobile (iOS și Android) pe care avocații să primeasca propunerea.

SOLUȚIE

1. Consultări regulate

  • Au fost organizate mai multe consultări cu beneficiarii (avocați) pentru a proiecta sistemul de atribuire a sarcinilor.

2. Modelare șI simulare

  • Datele din trecut au fost analizate pentru a modela și simula regulile de distribuție, asigurând rezultate financiare echitabile pentru toți participanții.

3. Backend personalizat 

  • S-a dezvoltat un software backend personalizat pentru a gestiona introducerea și distribuirea sarcinilor.

4. Integrarea sms șI a aplicațiilor mobile

  • S-a integrat un furnizor de SMS și s-au dezvoltat aplicații mobile pentru Android și iOS (folosite de avocații din oficiu).

5. Integrarea website-ului

  • Sistemul a fost integrat cu site-ul oficial al Baroului pentru a permite avocaților să vizualizeze sarcinile proprii în cont.

6. Training și prezentări

  • S-au organizat sesiuni de training pentru angajați și prezentări publice ale noului sistem.

7. Proiect pilot

  • S-a creat un proiect pilot pentru a testa sistemul pe un număr limitat de sarcini și beneficiari.

8. Lansare

  • Sistemul a fost lansat la scară largă, cu o perioadă inițială de răspuns rapid și mentenanță.

TESTIMONIAL

"Echipa OPTI Software se remarcă prin respectarea termenelor și evitarea depășirii bugetului, prin adaptabilitatea soluțiilor lor la nevoile noastre și prin calitatea generală a implementării software-ului. Vom continua colaborarea noastră pentru a îndeplini nevoile Baroului în alte proiecte." - Decanul Baroului București

Contactați-ne:

✉️[email protected]

📞+40 774 453 302

🌐https://www.opti.ro/contact

Dezvoltăm produse software și reducem costurile clienților noștri prin automatizări și migrări de date. Credem în transparență și simplitate, astfel că veți putea vedea și înțelege progresul fiecărei etape a proiectului și veți putea colabora la crearea soluției optime.

Echipa OPTI include analisti si programatori cu peste 15 ani de...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!