Suita ERP WinMENTOR ENTERPRISE este adresată companiilor de orice mărime și a fost creată special pentru lucrul în rețea și la distanță. Gestiunea bazelor de date se poate face sub orice sistem de operare certificat de Oracle (Windows, Unix, Linux, Solaris - pe server), în timp ce clienții pot lucra pe calculatoare cu sisteme de operare Windows.
Aplicația este destinată utilizării de către firme cu profil de comerț en-gros și en-detail, construcții, evidență și audit financiar-contabil, alimentație publică, prestări de servicii, depozite produse farmaceutice, etc.
Iată care sunt principalele avantaje ale acestei soluții software de tip ERP:
- menține evidența si operarea unui număr nelimitat de firme (incluse sau nu în același holding)
- firmele pot fi organizate pe subunități/secțiuni distincte
- lucrul pe subunități permite izolarea completă a unei subunități în cadrul firmei
- utilizatorilor li se poate limita dreptul de acces la anumite secțiuni iar cei care au drepturi speciale pot vedea tot ansamblul, indiferent de subunitate
- permite accesul simultan la baza de date a unui număr mare de useri, indiferent de locație (inclusiv în străinătate)
- se oferă suport tehnic permanent - 24/7
- Modul financiar contabilitate
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- În intervalul orelor lucrătoare
Evidență contabilă
- asigură posibilitatea introducerii planului de conturi specific firmei
- se pot folosi analitice pe un număr nelimitat de nivele
- calculează automat coeficientul diferentelor de preț la mărfuri, închide automat conturile de venituri și cele de cheltuieli, conturile de TVA
- pentru firmele asociate în participațiune, programul asigură distribuirea procentuală a veniturilor și cheltuielilor
- înregistrarile contabile sunt efectuate automat, programul compune și explicațiile acestora, detaliate conform opțiunii utilizatorului
- înregistrările contabile efectuate automat de program pot fi completate, eventual, cu note contabile diverse (de exemplu: pentru cheltuieli de constituire, repartizarea profitului, impozit pe dividende)
- este posibilă obținerea unei balanțe cumulate pentru firmele din cadrul unui grup
Stocuri
WinMENTOR rezolvă integral problema stocurilor, în stransă legatură cu aspectul contabil. Iată câteva caracteristici:
- menține evidența multi-gestiune cantitativ-valorică sau global-valorică
- asigură descarcarea automată din stoc pe baza metodelor de gestiune cunoscute: FIFO, LIFO, CMP, identificare specifică
- nomenclatorul articolelor de stoc este compact (pentru intrări cu prețuri diferite la acelasi articol nu se creează poziții noi în nomenclator)
- oferă posibilitatea înregistrarii automate a patru taxe asociate pentru fiecare articol de stoc în parte
- asigură identificarea rapidă a articolelor din stoc prin folosirea claselor de încadrare și a atributelor de caracterizare
- folosirea de unități de masură multiple, cu transformarea automată a cantității și a prețului pe baza parităților specificate
- ține evidența pe serii, termene de garanție și date de expirare
- calculează coeficientului de diferențe de preț în cazul evidenței global-valorice
Rezolvarea documentelor legate de înregistrarea stocurilor si a serviciilor se face pe machete specializate, cu aspect asemanator cu cel al formularelor tipizate. Iată posibilitățile:
- intrări de stocuri sau servicii pe facturi, avize de expediție, chitante fiscale, bonuri de achiziție, cu evidențierea diferențelor constatate la recepție și tipărirea de note de recepție corespunzatoare
- intrări din import (DVI) și calcul automat al prețului de import, cu toate componentele acestuia (transport, asigurare, taxe și comisioane vamale, accize, etc)
- intrări din producția proprie
- ieșiri spre consum, cu preluarea automată a consumurilor specifice aferente comenzilor interne lansate în producție și tipărirea de bonuri de consum
- vânzări de mărfuri sau produse din stoc sau vânzări de servicii evidențiate pe agenți de vânzare, cu tipărirea facturilor, avizelor de expediție sau chitanțelor fiscale corespunzatoare
- vânzări la export, cu tipărirea de invoice
- transfer de articole din stoc între gestiuni, modificări de stoc (modificarea prețului de înregistrare, măriri sau diminuări de stoc), cu tipărirea de note de transfer sau avize de expediție
- evidența comenzilor emise către furnizori și a comenzilor de la clienți, cu tipărire de facturi proforme
- evidența facturilor nesosite, aferente intrărilor pe avize de la furnizori și a facturilor de întocmit, posibilitatea tipăririi facturilor corespunzatoare avizelor emise
WinMENTOR înregistreaza orice tip de discount, cu posibilitatea de distribuire pe prețuri a discount-urilor de la furnizori și generarea automată de discount-uri pentru vânzări în funcție de valoarea facturii, volumul tranzacțiilor încheiate cu clientul, cantitatea facturată către un client sau termenul de plată a facturii. Pentru toate tipurile de documente de vanzare se pot urmări termene de plată și majorări de întarziere la plată.
Furnizori și clienți
- oferă posibilitatea împărțirii în clase de încadrare, în functie de necesitățile curente de operare, pentru identificarea rapidă a partenerilor
- pachetul de programe pastrează în nomenclatorul de parteneri o singură înregistrare, indiferent de moneda tranzacției sau de tipul contabil al partenerilor (furnizori, furnizori de imobilizări, furnizori plătiți în avans, furnizori - facturi nesosite, clienți, încasări în avans de la clienți, clienți - facturi de întocmit)
- în functie de macheta în care este utilizat un partener, fie el furnizor sau client, programul identifică tipul contabil potrivit pentru a trata corect cazul propus spre rezolvare
- pe baza creditelor acordate clienților, semnalează situațiile în care pe un document de ieșire este depășit plafonul de creditare acordat unui client
- permite acordarea de discount-uri automate pentru fiecare articol din stoc sau serviciu vândut în funcție de volumul tranzacțiilor înregistrate în decursul timpului cu un client
- se pot consulta în orice moment fișe lunare sau anuale de clienți și furnizori în lei sau valută, balanțe de furnizori sau clienți, situația furnizorilor neachitați sau a clienților datornici
- permite lucrul cu parteneri externi (cu care se efectuează tranzacții în valută), precum și efectuarea operațiunilor de compensare cu terții, pe baza de proces verbal de compensare
- stingerea obligațiilor de plată sau încasare pentru parteneri poate fi facută și într-o monedă diferită de cea care a generat obligația respectivă
- lista încasărilor lunare de la clienți permite evidența stingerii obligațiilor de încasare pe clase de parteneri sau pe agenți de vânzări care au intermediat vânzarile
Încasări și plăți
- permite legarea plăților și încasărilor de documentele primare care au generat obligațiia de plată sau încasare
- problema plăților și încasărilor în valută este rezolvată complet, cu înregistrarea automată a diferențelor de curs valutar
- evidențiază operațiunile bancare aflate în curs (cambie, cec, bilet la ordin, etc)
- gestionează complet avansurile de trezorerie prin plăți, restituiri și justificarea sumelor cheltuite
- tipărește registre de casă și de bancă în lei sau valută
- sumele în curs de decontare pot fi tipărite separat pentru încasări sau plăți în curs, cu evidentțerea datei reale sau probabile de decontare
Liste și rapoarte
- permite listare în mod grafic (imprimante laser sau cu jet) sau mod text (imprimante cu ace); pentru cei ce dețin imprimante care nu pot tipări în mod text liste în format landscape, modul grafic permite imprimarea pe formate A4 pentru orice listă, indiferent de lățime
- asigură ordonarea după valorile crescătoare din oricare coloană, gruparea liniilor după valori comune din coloane, impunerea de condiții de filtrare a liniilor din listă, centralizarea automată
Iată câteva dintre listele disponibile:
- liste contabile: balanță de verificare în lei sau valută, registrul jurnal de înregistrări contabile, fișe analitice de cont, fișe sah de cont, cartea mare, realizări pe activități în lei sau valută, deconturi de asociere în participațiune, declarații privind obligații de plată la bugetul de stat, etc
- liste de TVA: jurnal de cumpărări, jurnal de vânzări, registrul de încasări din magazin, declarațiile de TVA
- liste pentru casă și bancă: registre de casă și bancă (lei sau valută), liste de plăți și încasări în curs de decontare (cambie, cec, bilet la ordin, etc)
- stocuri: liste de intrări de la furnizori (inclusiv importuri, cu detalierea modului de calcul al prețului de import) sau din producție proprie, liste de consumuri, liste de vânzări, fișe de magazie, balanța stocurilor, raport de gestiune, etc
- liste de furnizori/clienți/avansuri de trezorerie: fișa de furnizor/client, balanța de furnizori/clienți, fișa de avans spre decontare, balanța avansurilor spre decontare, lista furnizori neachitați, clienți datornici, lista încasărilor de la clienți, etc
Solicită un demo pentru WinMENTOR ENTERPRISE
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația WinMENTOR ENTERPRISE completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!