Despre SIVECO Applications 2020

Reprezintă soluţia integrată de tip Enterprise Application Suite - EAS, 100% adaptată cerinţelor de business şi legislative. 

Oferă companiilor un control integrat al activităţii şi proceselor, în deplină concordanţă cu reglementările legislative naţionale. Datorită structurii modulare şi a funcţionalităţilor complexe, SIVECO Applications acoperă toate activităţile din cadrul unei companii şi asigură gestionarea resurselor, automatizarea fluxurilor de date şi reproiectarea fluxurilor informatice, consistenţa şi coerenţa datelor, precum şi regăsirea şi raportarea rapidă a informaţiilor.

Aplicația dispune de un grad înalt de personalizare şi este proiectat după standarde de ultimă generaţie. Aceasta se adaptează specificului fiecărei companii, contribuie semnificativ la eficientizarea activităţii şi oferă control total şi o imagine completă asupra întregii afaceri.

1.300 de companii private şi publice din ţară îşi gestionează activitatea şi resursele folosind SIVECO Applications.

Iată care sunt avantajele SIVECO Applications 2020:

  • asigură managementul eficient al activităţilor oricărui tip de organizaţie din sectorul privat și a tuturor ariilor de activitate ale organizaţiei
  • modelarea proceselor de business şi fluxurilor de documente specifice
  • adaptabilitatea sistemului la cerinţele specifice de business ale fiecărui client
  • creşterea gradului de consistenţă, coerenţă, relevanţă şi corectitudine a datelor
  • reducerea timpilor de prelucrare a datelor și a volumului operațiunilor de prelucrare manuala a documentelor
  • optimizarea fluxurilor de documente și al accesului în orice moment și din orice locație la datele de interes
  • unicitatea introducerii în sistem a datelor primare
  • existenţa unui cadru unitar de operare a datelor la nivelul întregii organizaţii
  • îmbunătăţirea accesului la datele critice prin intermediul situaţiilor de raportare
  • rapiditatea obţinerii raportărilor conform legislaţiei din România prin import de informaţii din alte sisteme (SAP, ORACLE)
  • optimizarea utilizării aplicaţiilor precum BI, ce folosesc datele exportate
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități
  • Modul financiar contabilitate
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul stocurilor
  • Managementul achizițiilor
  • Sistem de BI
  • Management producție

Solicită un demo pentru SIVECO Applications 2020

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul SIVECO Applications 2020 completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!