
SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru, oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat.
Iată care sunt principalele țeluri ale acestei aplicații software:
Sistemul de management al documentelor asigură totodată şi pregătirea infrastructurii informatice pentru certificarea din punctul de vedere al calităţii activităţii desfăşurate sau susţinerea unei certificări existente.
Cum funcţionează soluţia de management al documentelor?
Iată care sunt facilitățile oferite de SIVADOC:
Principalele funcționalități pentru Management documente
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SIVADOC completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!