Transformarea digitală marchează viața socială și societatea. Prin produsele noastre inovatoare determinăm în mod activ această transformare, numărându-ne printre principalii furnizori din domeniul ECM (Enterprise Content Management). Ceea ce a început în Stuttgart în 1998 a crescut rapid într-o companie internațională cu locații pe toate continentele și o rețea globală de parteneri certificați care asigură comercializarea și implementarea sistemului.Ne tragem originile din tradiționalul grup Louis Leitz, acolo unde, în 1996, a luat naștere organizatorul electronic Leitz, sau ELO pe scurt, primul produs pentru managementul documentelor si arhivare electronica. Acronimul ELO a devenit numele de brand și începutul a ceea ce avea să devină o poveste de succes.   Povestea de succes a ELO este scrisă împreună cu partenerii noștri de business – o rețea globală de vânzători și consultanți IT care vă pot ajuta la selectarea, implementarea și customizarea soluției dvs. ELO.Dar asta nu e totul! Partenerii noștri ELO se concentrează pe nevoile dvs particulare, oferindu-vă un sistem ECM customizat pentru un sistem informatic modern. În plus, odată ce sistemul este funcțional, beneficiați de suport de fiecare dată când aveți nevoie. ELO în cifre: 25 subsidiare în 16 țări Produse vândute în aprox 20 de limbi și în peste 40 tări.  peste 870 angajați peste 1.200.000 utilizatori rețea de peste 1.000 ELO Business Partners ELO Digital Office România a fost înființată în 2008 ca subsidiară a companiei ELO Digital Office GmbH și acoperă, prin rețeaua sa de 25 de partneneri, nevoile de business ale clienților din România, Republica Moldova, Bulgaria și Serbia.             
Citește mai mult