MyERP Enterprise Edition R3

Despre MyERP Enterprise Edition R3

Această soluție software integrată de tip ERP are rolul de a interconecta toate departamentele companiei și este proiectată pentru IMM-urile care au cel puțin 20 de utilizatori. Aplicația pune la dispoziție module precum: contabilitate, achiziții, vânzări, CRM, gestiune, producție, resurse umane, administrare aplicație și alte module opționale (BI, POS, PDA, comerț electronic).

Iată care sunt principalele beneficii și caracteristici ale acestei aplicații software de tip ERP:

  • modulul opțional de raportare - BI (Business Intelligence) oferă rapoarte profesionale de tip iiste sau grafice 
  • situația clienților, furnizorilor și a stocurilor este actualizată la zi, ceea ce permite realizarea unei analize corecte 
  • oferă flexibilitate în implementarea politicilor de discount-uri oferite clienților
  • management-ul lead-urilor permite obținerea informațiilor cu privire la eficiența campaniilor publicitare efectuate
  • oferă posibilitatea grupării clienților pe industrii și segmente de industrie pentru o mai bună structurare și manageriere
  • asigură definirea centrelor de profit și de pierdere, ce oferă o altă viziunea asupra cheltuielilor și veniturilor companiei
  • aplicația dispune de o arhitectură client-server, ce reduce traficul de rețea și îmbunătățește securitatea, scalabilitatea și interoperabilitatea
  • se pot implementa funcții automate de back-up
  • se pot conecta și alte servere de date existente în rețea pentru a culege de date online sau offline, facilitând conectarea cu alte aplicații