Aplicații Automatizate: Sistem de Gestiune ERP Beneficiar, Excel, Outlook
Pași Proces:
-
Salvare Liste Excel cu Produsele de Inventariat într-o Mapă Dedicată Robotului:
- Stocul scriptic (inventar teoretic)
- Rezultatul inventarului (stocul fizic)
-
Unificarea celor Două Tabele Excel
-
Creare Nouă Coloană în Foaia ”Inventar” pentru Cantități Scriptice:
- Copierea cantităților scriptice în noua coloană
-
Calcul Diferența între Stocul Fizic și Stocul Scriptic:
- În următoarea coloană a tabelului
- Ștergere rândurile cu diferență zero
-
Sortare Tabel
-
Căutare Corespondențe între Produsele cu Diferențe Pozitive și Negative:
- Pe baza unui set de condiții stabilite de Beneficiar
-
Copierea și Colorarea Corespondențelor Găsite în Tabel:
- Pentru urmărire mai ușoară
-
Mutare Produsele Ne-compensate într-o Foaie Nouă
-
Trimitere Tabel prin Email pentru Verificare:
- Responsabilul de proces poate face modificări
- Respectarea structurii tabelului
-
Robotul Înregistrează Compensările în ERP-ul Beneficiarului:
- Marcare în tabel a compensărilor înregistrate cu succes
Notă:
- Procesul standard se referă la cel mult 5 condiții impuse pentru stabilirea corespondențelor (compensărilor) între produse.
- Instalare pe calculator/server - Windows
- SaaS
- Windows
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
Solicită un demo pentru Inventar asistat
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Inventar asistat completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!