Despre Ideal SFA


Ideal SFA este aplicația mobilă prin care echipa de vânzări de pe teren lucrează mai rapid și mai simplu, crescând eficiența. Totodată, este conectată la organizație, poate obține informații în timp real, atât asupra traseului de parcurs, cât și detaliile livrărilor: produsele, prețurile și promoțiile fiecărui client.

Aplicația se integrează într-un sistem complex, interfațându-se cu programul de gestiune (WinMentor, ASIS, Senior, SAP, Saga etc.). Ușurează emiterea de documente de livrare și ajută la procesarea comenzilor primite de la clienți, astfel procesele vor fi eficientizate.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Demo/trial
  • Demo în cadrul unei prezentări
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Instruire
  • Curs
  • Webinar
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Instalare pe mobil (Android nativ)

Solicită un demo pentru Ideal SFA

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Ideal SFA completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!