De ce Freya Restaurant?
- Este un produs premium, realizat cu multă atenţie la detalii şi cu elemente inovative
- Este o soluţie vie, echipa noastră îmbunătăţeşte constant funcţionalităţile soluţiei
- Freya promite uşurinţă în preluarea comenzilor şi, implicit, un timp de servire mai scurt pentru clienţi
- Este o soluţie orientată către client, cu mai multe sisteme de fidelizare pentru clienţi sau grupe de clienţi
- Soluţia permite definirea reţetelor complexe din meniu şi scăderea automată din stoc a ingredientelor la închiderea notei de plată
- Soluţia generează rapoarte în legătură cu orice aspect al afacerii tale: vânzări, încasări, stocuri, personal, marketing, estimarea profitabilităţii
- Generează NIR-urile şi registrul de casă
- Dacă este cazul, soluţia monitorizează livrările la domiciliu
- Facturile şi chitanţele se emit şi se gestionează foarte uşor
- Aplicaţia tipăreşte bonuri de comandă şi bonuri de retur
- Integrare cu Freya Hotel, Freya Kitchen şi Freya Mobile
Freya Restaurant Kitchen
- Monitorizează eficient fluxul de lucru al bucătarilor
- Asigură necesarul de ingrediente din stoc
- Elaborează un planificator al necesarului de materie prima pe zi sau pe săptămână
Freya Restaurant Mobile
Funcţionează cu orice telefon sau tabletă Android
Anunţă ospătarul când comanda de la bucătărie este gata
Freya Restaurant este o soluţie completă, care parcurge toţi paşii necesari folosirii cu succes a soluţiei, fără probleme tehnice: consultanţă, instalare, training, mentenanţă şi suport tehnic, update-uri periodice.
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Windows
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
Fereastra de vanzare din Front Office
Dupa ce a primit comanda, chelnerul va merge la POS pentru a o marca in sistem. Un produs se poate anula daca ulterior a primit aceasta cerere de la client. Nota de plata din POS cuprinde subtotalul, discountul, clientul si masa, numarul vanzarii, ora, numarul de persoane de la masa si elementele care au fost comandate. In fereastra de vanzare, exista multiple optiuni ale ospatarului: separare vanzare, combina vanzare, adaugare vanzare, plata rapida, discount, anulare produs, anulare vanzare, modifica produs, deleaga utilizator si altele.
Solicită un demo pentru Freya Restaurant
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Freya Restaurant completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!