
Platforma Expert Procurement este dedicată procesului Procure-To-Pay și vizează automatizarea fluxului complet de înregistrări, în baza funcționalităților de notificare, aprobare ierarhică, validare, reconciliere și integrare cu orice sistem ERP, pentru o gestionare completă din punct de vedere financiar-contabil.
Sistemul are ca scop reducerea costurilor, accelerarea procesului de aprobare a achizițiilor, îmbunătățirea procesului de negociere cu furnizorii și auditarea completă a fluxurilor.
Stocarea înregistrărilor în format digital face ca obținerea datelor despre furnizori sau tranzacții să se realizeze instant, fară a căuta prin diverse email-uri sau fișiere. Pot fi configurate multiple nivele de acces, pentru a pune la dispoziție permisiuni specifice fiecărui rol asciat utilizatorilor.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Pentru a controla procesul de achiziții, Expert Procurement integrează toate documentele specifice: cereri de achiziție, comenzi de achiziție, oferte, runde de negociere, contracte, avize, facturi, plăți, note contabile, etc. Astfel, informațiile complete vă vor ajuta să luați rapid și corect decizii cu un important impact în cash-flow-ul companiei dumneavoastră.
Prin automatizarea fluxurilor de documente eliminați erorile, simplificați procesul de reconciliere, reduceți posibilitățile de fraudă, duplicarea plăților și blocajele operaționale. În plus, utilizând platforma EDI veți putea accelera, automatiza și alinia procesele de achiziții și plăți.
Flexibilitatea ridicată cu care se pot configura fluxurile de aprobare, permite ca direcționarea documentelor să se realizeze automat către toți responsabilii, în ordinea corectă, fără a comunica in afara sistemului. Astfel, aprobarea sau respingerea documentelor devine rapidă și sigură.
Posibilitatea de a gestiona runde de negociere multiple cu furnizori multipli, asigură o comunicare eficientă în vederea obținerii celor mai bune oferte de preț. Planificarea plăților către furnizori se bazează pe termenele de plată agreate conform clauzelor contractuale și livrărilor efective. Simplificarea fluxurilor de lucru elimină riscul de întârziere a plății facturilor către furnizori.
Managementul companiei are nevoie de vizibilitate pentru a decide asupra cheltuielilor și implicit asupra oportunităților de economisire. Datele înregistrate trebuie analizate în detaliu pentru a îmbunătăți și eficientiza achizițiile.
Foarte importantă este abilitatea platformei de a se integra cu alte sisteme care pot impacta eficiența achizițiilor, cum ar fi sisteme de tip Enterprise Resource Planning sau soluții de tip Supply Chain Management.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Expert Procurement completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!