Softlead lansează 4 campanii dedicate creșterii notorietății companiilor și aplicațiilor software din România

9 mar. 2023 9 mar. 2023

Digitalizarea pe Industrii

Softlead lansează 4 campanii dedicate creșterii notorietății companiilor și aplicațiilor software din România

Campaniile urmează un calendar de promovare, vânzări (prin lead-uri valide) și acțiuni integrate de marketing, ce se vor derula pe tot parcursului anului 2023, urmând trendurile celor mai importante domenii de activitate unde este nevoie masivă de digitalizare: producție, medical, administrație publică. Pe lângă acestea, Softlead va lansa o campanie de creștere a notorietății companiilor IT, indiferent care este structura portofoliului de aplicații software sau de servicii complementare oferite.

De ce să te alături campaniilor de digitalizare?

  • Softlead ocupă poziții de top în motoarele de căutare, așadar vei beneficia de trafic organic, extrem de important în generarea lead-urilor calificate.
  • Prin toate canalele Softlead, mesajele noastre ajung la peste 150.000 de potențiali clienți.
  • Beneficiezi de campanii integrate de marketing și de vânzări, ce pot crește semnificativ lead-urile primite.
  • În campaniile speciale implementate în 2022 (construcții & producție), am generat peste 400 de lead-uri.
  • În primele 6 luni ale anului 2022, rata de conversie (contracte semnate) a fost de 37%. Valoarea totală a proiectelor generate prin Softlead în 2022 a fost de peste 6.2 milioane de euro.
  • Prin parteneriatul special încheiat de Softlead cu Visa România, avem acces la o bază de date de potențiali clienți din segmentul IMM-urilor.

 

Când încep campaniile?

Calendarul Softlead pentru principalele campanii dedicate industriilor include:

  • Producție – 1 aprilie – 15 iunie
  • Medical/Farmaceutic – 1 iunie – 1 septembrie
  • Administrație publică: 15 octombrie – 1 decembrie
  • Campania dedicată creșterii notorietății: permanent, pe toată perioada anului.

Ce tipuri de acțiuni includ campaniile speciale?

Echipa Softlead a analizat canalele care funcționează cel mai bine în contextul generării lead-urilor valide și a inclus în cele 4 campanii doar acele segmente care pot genera un plus de notorietate și o creștere a vânzărilor pentru fiecare dintre aplicațiile software care își pot găsi un segment de public pe piața din România. De asemenea, aceste campanii pot fi folosite inclusiv pentru sondarea și verificarea potențialului din piață.

Tipuri de acțiuni incluse:

  • Campanii de lead generation
  • Campanii de awareness
  • Campanii de conținut (articole, studii de caz)
  • Insert în eBook-ul campaniei
  • Raport de performanță

Căror tipuri de companii IT li se potrivesc campaniile speciale?

Fiecare campanie poate fi un excelent instrument de promovare pentru companiile software care:

  • Au în portofolii aplicații software enterprise pe care le pot vinde/implementa pe piața din România
  • Au în plan creșterea portofoliului de clienți
  • Vizează educarea potențialilor clienți în domeniile de activitate, departamentele sau industriile vizate
  • Vor să testeze apetitul pentru vânzări pe plan local.

Citește și: Cum să folosești la maxim Softlead ca principal canal de lead generation?

Pentru detalii despre costuri, trimite un e-mail pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!