Cel mai mare proiect de digitalizare generat prin platforma Softlead a venit din partea unei companii din sectorul energetic (cu o cifră de afaceri de peste 955 milioane de euro) și a avut o valoare de 230.000 de euro. Soluția software vizată a fost o aplicație dedicată gestiunii documentelor. Află mai multe statistici aici
În funcție de complexitatea proiectului de digitalizare și de tipul aplicației software ales, procesul de achiziție poate avea o durată medie de 30 de zile. Cu toate acestea, cea mai rapidă semnare a unui contract prin Softlead a fost de 24 de ore, pentru o soluție de semnătură electronică, solicitată de o companie din industria de construcții.
Cum pot folosi companiile IT în mod eficient Softlead.ro?
Pentru tot mai multe companii software din România, Softlead este unul dintre canalele principale de lead generation, mai exact de cereri de oferte IT validate. Spre deosebire de orice altă platformă locală sau internațională, Softlead se asigură că fiecare cerere de ofertă este definită printr-o nevoie concretă de achiziție software.
Pentru a intra în procesul de lead generation, companiile software trebuie să:
- Se asigure că au un cont de Vendor pe platforma Softlead.ro (https://softlead.ro/login)
- Completeze profilul de companie și toate aplicațiile software din portofoliu
- Definească un profil de client ideal (buyer persona) pentru fiecare tip de aplicație software
- Stabilească un obiectiv al listării într-o platformă de lead generation (captare lead-uri, creare baze de date de potențiali clienți, creștere notorietate).
- Se asigure că profilele sunt permanent actualizate cu cele mai noi testimoniale, funcționalități tehnice, noi caracteristici ale clientului ideal.
- Comunice cu potențialii clienți. Softlead este mai mult decât un marketplace, este un ecosistem integrat, care are rolul de a educa și de a informa companiile despre rolul aplicațiilor software în industria lor. Printr-o secțiune de articole și studii de caz, orice companie IT poate contribui la creșterea nivelului de informare al reprezentanților organizațiilor.
Cum să generezi lead-uri?
- Alocă un buget de lead generation și testează la maxim toate oportunitățile ivite. Te putem ajuta cu mai multe acțiuni personalizate sau cu acces la cele mai noi pachete de beneficii lansate.
- Folosește experiența anterioară și află de la consultanții Softlead în ce măsură canalele folosite în compania ta pot genera lead-uri prin Softlead.ro.
- Fii creativ și definește noi strategii de vânzări prin platforma Softlead!
Ai primit un lead. Care sunt pașii următori?
Ai primit un lead calificat prin Softlead. Din acest punct, ai toate informațiile necesare și toate pârghiile pentru a demara procesul de vânzare.
- Contactează rapid prospectul
- Asigură-te că poți să oferi acces la un demo personalizat al aplicației
- Gestionează corect așteptările prospectului, dar și ale echipei de vânzări! Chiar dacă lead-urile generate sunt atractive, în cazul soluțiilor software complexe procesul de vânzări este unul de durată.
- Nu uita că 86% dintre lead-urile generate prin Softlead sunt trimise de Top & Middle Management, ceea ce înseamnă că abordarea de vânzări trebuie să se concentreze pe funcționalități, rezolvarea problemelor, și mai puțin pe tehnologii sau pe discuții rigide.
Ai o întrebare specifică? Ne poți scrie pe [email protected]