Pentru orice departament de marketing sau de vânzări, un lead calificat devine un subiect important de discuție și de orientare a eforturilor de captare și de convertire într-un client final. Unul dintre cele mai cunoscute metode de a identifica un lead calificat este acela de a examina traseul utilizatorului și de a-i defini interesele, obiceiurile de consum, preferințele și obiectivele.
Pentru companiile software care dețin un cont activ în cadrul Softlead, există un instrument denumit Cold Leads App, ce oferă acces la informații concrete despre numele entităților care le-au vizualizat profilul aplicației software din platformă.
Ce pot face, însă, vendorii cu aceste date?
- Pot trasa noi caracteristici ale buyer persona. În funcție de tipul companiei, de industria din care face parte etc., vendorul de soluții software poate identifica noi direcții de promovare și de vânzare a aplicațiilor și serviciilor software din platformă.
- Pot crea noi target-uri pentru campaniile din Social Media.
- Pot verifica dacă în pipeline-ul de vânzări există deja solicitări pentru demo-uri sau implementări software venite de la companiile regăsite și în Cold Leads App.
- Pot verifica similitudinea de interese sau chiar de persoane de contact între lead-urile generate de Softlead Marketplace în raport cu suita de companii din tool-ul Cold Leads App.
- Pot identifica noi direcții de business.
Care este diferența dintre Cold Leads App și lead-urile generate prin platforma Softlead?
Dacă tool-ul Cold Leads App oferă doar informații cu privire la numele unei companii care vizualizat pagina soluției software, un lead transmis prin Softlead este o cerință calificată (validată) de achiziție și implementare software. Aceasta are un grad mult mai mare de conversie, oferind date de identificare complete ale end-userului care a solicitat un demo sau o ofertă de preț personalizată nevoii organizației pe care o reprezintă.
Cum poți să beneficiezi de Cold Leads App?
Cold Leads App este un beneficiu primit de toate companiile software care au activat unul dintre cele 3 abonamente: (Business, Business Pro sau Premium). Alege un abonament potrivit pentru tine și pentru compania ta!