Zitec: venituri de 10,5 milioane euro în 2020, în creștere cu 50% față de anul precedent

02 februarie 2021

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, a înregistrat o cifră de afaceri de 10,5 milioane de euro în 2020, în creștere cu 50% comparativ cu anul precedent. În ultimii zece ani, evoluția companiei s-a menținut pe un trend ascendent, raportând o rată medie anuală de creștere a afacerilor de 29%. 

Zitec: venituri de 10,5 milioane euro în 2020, în creștere cu 50% față de anul precedent

Pentru anul în curs, Zitec mizează pe dezvoltarea segmentelor de dezvoltare software, soluții cloud și e-commerce, aplicații de mobil și soluții blockchain, web design și digital marketing. Pe lângă aceste direcții, compania va investi în continuare în dezvoltarea produselor proprii - Regista și Mirro.io, menite să susțină companiile private, cât și instituțiile publice în procesele lor de transformare digitală.

Pe tot parcursul anului 2020, Zitec a continuat dezvoltarea proiectelor pentru clienți din Europa și SUA, ajutându-i să-și eficientizeze activitatea și să reducă impactul pandemiei asupra business-urilor lor. Printre aceștia se numără clienți din diverse industrii, renumiți la nivel național și internațional, precum: Sameday, ST Microelectronics, Flanco, eMAG, PayU, Credit Europe Bank, iELM sau Startarium.

Compania a raportat rezultate foarte bune și pe segmentele de soluții software personalizate și soluții cloud, dezvoltate atât de Microsoft cât și de Google, înregistrând o creștere de 300% în 2020 și atingând valoarea de 2 milioane euro. Creșterea a fost susținută de proiectele derulate pentru clienții din portofoliul companiei precum: Decathlon, Sameday, Flanco, Vivre, 7Card, Teilor sau Adore Me.

Rezultatele înregistrate de companie în 2020 au fost posibile și datorită maturității parteneriatelor Zitec cu Google, Microsoft și Adobe (Magento Commerce). Începând cu luna iulie 2020, Zitec a devenit Google Cloud Premier Partner, cel mai înalt nivel destinat partenerilor care au demonstrat performanță în implementarea soluțiilor Google Cloud pentru creșterea rezultatelor în business. Tot anul trecut, compania a fost inclusă de Google Cloud pe lista primilor nouă parteneri Recommendations AI din întreaga lume care pot implementa soluția Google.

Produsele proprii Zitec, Regista și Mirro, instrumente digitale esențiale în contextul pandemiei

Regista, lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și managementul documentelor în administrația publică locală, a continuat anul trecut digitalizarea instituțiilor publice prin Caravana Regista, dar și prin lansarea Ghidului esențial pentru digitalizarea primăriei. Astfel, numărul clienților Regista a crescut cu peste 37%, soluția generând afaceri totale de 750.000 euro. Până în prezent, aproximativ 600 de instituții publice și companii din toate județele țării și-au îmbunătățit procesele de lucru și au redus birocrația folosind Regista. Aplicația are peste 12.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat de-a lungul timpului 11 milioane de documente.

Cel de-al doilea produs propriu din portofoliul Zitec, Mirro.io, ajută companiile să-și construiască și să-și susțină o cultură orientată pe transparență, recunoaștere și feedback continuu, fiind un instrument esențial în dezvoltarea performanței în cadrul organizațiilor. Mirro încurajează alinierea membrilor echipei cu obiectivele companiei, iar prin modulele de administrare HR simplifică procesele de administrare de personal.

În prezent Mirro.io este folosit de clienți din toată lumea, din țări precum România, Canada, SUA, Noua Zeelandă, Australia, Franța, Germania,  Belgia, Ungaria, Turcia, Portugalia, Brazilia, Ecuador, Paraguay, Israel, Slovacia și Estonia.

„Pe toată perioada anului trecut, echipa Zitec s-a implicat activ în accelerarea procesului de transformare digitală în foarte multe domenii, iar acest lucru s-a reflectat și în veniturile anuale înregistrate, în creștere cu 50% față de 2019. Prin toate demersurile noastre de digitalizare, dar și prin diversificarea gamei de servicii, ne-am susținut clienții și partenerii, indiferent că vorbim de companii private sau de instituții publice, cu soluții prin care să-și eficientizeze activitatea, reducând astfel din efectele negative ale pandemiei”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-Fondator Zitec.

În ceea ce privește divizia de Digital Marketing, aceasta a înregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, în creștere cu 100% față de anul anterior. De asemenea, divizia și-a mărit echipa la 18 specialiști cu certificări Google Ads, Google Analytics și Facebook Blueprint pentru a acoperi creșterea numărului de clienți și de proiecte. Totodată, Zitec este o agenţie Google Premier Partner și Facebook Marketing Partner.

Pe toată perioada anului trecut, Zitec s-a concentrat și pe creșterea echipei și atragerea de oameni talentați printr-un proces de recrutare exclusiv online. Astfel, compania a încheiat anul cu o echipă de 187 membri, în creștere cu 22% față de decembrie 2019, alăturându-se în total 58 de noi colegi. În continuare, Zitec urmărește extinderea echipei cu specialiști precum PHP Developer, Magento Developer, Security Analyst, DevOps Engineer, Lead Frontend Engineer, Content Marketer și Business Developer.

15 ani de experiență în furnizarea soluțiilor software personalizate și a strategiilor de marketing digital Venituri de 5 mil. Euro în 2017 Locul 3 în Europa prin numărul de Ingineri certificați Zend 400 de proiecte dezvoltate în peste 15 țări, inclusiv SUA, Marea Britanie, Canada, Germania, Italia și Româ...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Mirro este o soluție completă de performance management & HR, cu o interfață intuitivă și prietenoasă, ce poate fi accesată direct din browser și nu necesită instalare. In plus, avem cel mai rapid proces de onboarding si cel mai mic cost pe...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward