Un CRM nu este doar pentru a crește forța vânzărilor, ci și pentru…

04 februarie 2015

Considerat de cei mai mulți un instrument ce are ca obiectiv creșterea vânzărilor și organizarea eficientă a activităților, aplicațiile software de tip CRM au fost create pentru a gestiona în mod optim interacțiunilor și tranzacțiile clienților, fapt ce duce la creșterea valorii unei companii.

Un CRM nu este doar pentru a crește forța vânzărilor, ci și pentru…

Considerat de cei mai mulți un instrument ce are ca obiectiv creșterea vânzărilor și organizarea eficientă a activităților, aplicațiile software de tip CRM (Customer relationship Manager) au fost create pentru a gestiona în mod optim interacțiunilor și tranzacțiile clienților, fapt ce duce la creșterea valorii unei companii.

Astăzi, aplicațiile software CRM oferă un set de funcționalități, gândite pentru a înregistra și pentru a gestiona informații primite de la baze de date de clienți, precum și integrarea posibilității de a stoca și de a analiza interacțiunile acestora. De asemenea, un sistem CRM este construit pentru a crește tipul interacțiunilor dintre companie și portofoliul de clienți, anticipând nevoi și creând soluții viabile.

Un alt aspect esențial este acela că dinamismul pieței și dezvoltarea continuă a industriilor au însemnat creșterea setului de funcționalități care însoțesc acum o aplicație informatică de tip CRM. Așadar, acțiunile de tip customer service, fidelizarea portofoliului de clienți sau crearea unei mai bune relații cu aceștia sunt obiectivele principale ale unui CRM.

Gartner definește strategiile de management ale experienței consumatorului prin practici de construire și de reacție la interacțiunile cu fiecare dintre clienții unei companii, prin anticiparea așteptărilor și nevoilor consumatorilor și prin oferirea unor soluții sau răspunsuri pentru fiecare dintre acestea.

Din acest punct de vedere, o soluție de tip CRM este un instrument poziționat la interacțiunea dintre nevoile organizaționale și cele tehnologice, de cele mai multe ori având toate resursele necesare pentru a schimba direcții sau viziuni în cadrul unei companii.

Softlead oferă un set complet de aplicații informatice de tip CRM, aplicabile cu succes în mai multe domenii de activitate și pentru companii cu diverse nevoi. Posibilitatea de selecție a unei astfel de aplicații poate fi făcută în funcție de dimensiunea companiei, de tipul de licențiere, sistemul de operare pe care va funcționa aplicația, precum și multe altele.  

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward