Twitter anunță primul său produs comercial - Introducerea ” Buy Button” pe mobil

13 septembrie 2014

Potrivit site-ului TechCrunch, după luni dedicate cercetării și anticipării, Twitter anunță primul produs comercial.

Twitter anunță primul  său produs comercial - Introducerea ” Buy Button” pe mobil

Potrivit site-ului TechCrunch, după luni dedicate cercetării și anticipării, Twitter anunță primul produs comercial.

Compania  și-a manifestat pentru prima oară interesul cu privire la această funcționalitate anul trecut, când l-au angajat pe Nathan Hubbard, CEO Ticketmaster pentru a-i coordona echipa de dezvoltare și de vânzări. Apoi au fost recrutați și alți specialiști din industrie și, astfel, Recode s-a apucat de o copie a  butonului  de achiziție (”buy”).

Astfel, Twitter a anunțat oficial  Buy Now Button  într-o postare pe blog, unde compania preciza că va fi vizibil pentru un mic procent din userii U.S.(accesul unui număr tot mai mare de utilizatori va crește în timp). În calitate de utilizator, dacă vezi ceva ce îți dorești, doar apeși buy, te informezi cu privire la produs, introduci modalitatea de plată și completezi tranzacția în doar câțiva pași.

Cu toate că acest test a început pe mobil, cu siguranță se va extinde și pe desktop, a anunțat un reprezentant al companiei.

Compania Twitter anunță parteneriatul cu un număr semnificativ de companii pentru a duce la bun sfârșit Buy Now Button, începând cu Fancy (companie socială de shopping), Gumroad (seller digital content), compania MusicToday și compania de plăți Stripe. Primii vânzători sunt persoane publice din domeniul muzical (Demi Lovato, Eminem, Pharrell), companii nonprofit (Donors Choose, Glide, RED) și retaileri (Burberry, The Home Depot).

Fondatorul Gumroad și CEO Sahil Lavingia susține posibilitatea unei colaborări ce se poate întinde pe o durată de minim un an. În timp ce Gumroad este implicat in aceste achiziții de inițiere, Lavingia spune că este mai bine  să lucrezi cu muzicieni, având în vedere modalitatea de plată. Când vrei  să achiziționezi ceva, „interfața se presupune că este una cu clientul”, așa că  vei realiza faptul că nimeni nu mai face parte din proces, decât Twitter.

La rândul său, Twitter descrie acesta ca un prim pas spre ceea ce ar putea însemna inițierea cumpărăturilor de pe dispozitive mobile cât mai ușor și convenabil, și chiar într-un mod distractiv, astfel încât se așteaptă ca aceste inițiative de comerț să se extindă.

Aceasta pare a fi o cale destul de naturală pentru extindere – nu numai că este o potențială sursă de venituri pe cont propriu, dar și în cazul în care Twitter conduce cu succes aceste vânzări care ar putea încuraja companiile să devină mai active pe servicii dar și pe publicitate.

Facebook, între timp, este ea însuși o platformă de comerț.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward