Totul-ca-un-serviciu. Cel mai important trend pe care l-a dictat www-ul

27 august 2013

In online, totul este posibil. Si din ce in ce mai usor. Datorita aplicatiilor de tip software, bazelor de date ample, inteligent segmentate in functie de volumul de consumatori, totul pare sa poata fi folosit ca un serviciu. Este avantajul clar pe care il propune un sistem dinamic si flexibil, cum este spatiul online.

In online, totul este posibil. Si din ce in ce mai usor. Datorita aplicatiilor de tip software, bazelor de date ample, inteligent segmentate in functie de volumul de consumatori, totul pare sa poata fi folosit ca un serviciu. Este avantajul clar pe care il propune un sistem dinamic si flexibil, cum este spatiul online.

Conform previziunilor lansate de Gartner pentru piata de aplicatii, incluzand infrastructura si si serviciile oferite in cloud, aceasta va atinge 43 de miliarde in urmatorii 2 ani. Asadar, cei mai optimisti dintre investitorii si oamenii de afaceri din mediul online, sunt invitati sa nu se mai gandeasca la norisorii IT ca la un substantiv, ci ca la un verb declansator al inovatiei, extinderii permanente si seturilor complete de resurse

Principiul este recunoscut dupa extensia *aaS si cele mai multe dintre expunerile sale sunt legate de beneficiile migrarii in cloud. Folosind modelul Software-as-a-Service (SaaS), Data-as-a-Service (DaaS) sau multe altele asemanatoare, Amazon implementa acum cativa ani un sistem dedicat, Infrastructure-as-a-Service (IaaS).

Mai mult decat atat, in contextul actual, putem vorbi despre spatii de lucru devenite servicii (Workplace-as-a-Servie - WaaS), expertiza furnizata ca serviciu (Expertise-as-a-Service -  EaaS) sau proceduri de business livrate in acelasi mod (Business process-as-a-Service - BPaaS).

Americanii ii spun XaaS (Anything-as-a-Service/Everything-as-a-Service) si cele mai interesante directii ale dezvoltarii acestui principiu sunt cele de tip Marketing-as-a-Service (MaaS) si Healthcare-as-a-Service (HaaS). Predictiile mediului de afaceri international, ce vizeaza indistiile IT&C se concentreaza asupra urmatorilor 3-5 ani, perioada in care cel putin 42% dintre companiile din Australia intentioneaza sa adopte modelul hybrid cloud, un mix intre serviciile dezvoltate in house si cele outsourced (cloud services).

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward