La final de an, cele mai multe dintre companii construiesc bugete și previziuni pentru anul următor. Care sunt cele mai importante aplicații software pe care le implementează companiile în raport cu trendurile pieței și cu nevoile reale de business?
1. Horeca – Pentru că din luna noiembrie crește numărul rezervărilor, hotelierii, restaurantele, cafenelele sau barurile se pregătesc din timp cu soluții software actualizate și complexe, pentru a răspunde eficient atât clienților, cât și nevoilor de business derivate.
2. CRM – Customer Relationship Manager – Pentru acele companii care nu au achiziționat încă o astfel de aplicație, cu siguranță, este momentul să se gândească serios la alegerea uneia. Cele mai multe dintre companiile care aleg o soluție CRM vizează unificarea acțiunilor din cadrul departamentelor de marketing, vânzări, financiar sau tehnic în relație cu portofoliul de clienți, parteneri sau furnizorilor. Astfel, sunt maximizate vânzările, sunt centralizate facil date, se automatizează activități recurente și se optimizează/standardizează fluxurile de lucru, evidențiindu-se o reducere a timpului.
Din punctul de vedere al unui vendor de aplicații software de tip CRM, beneficiile implementării unui astfel de sistem sunt date de validarea leadership-ului, eficienței, precum și creșterea inovației, aspecte care contează în mod special pentru consumatorii activi.
Conform Gartner, rata de adopție a unui sistem CRM va fi de 80-85% până în anul 2025, în ultimii 2 ani vorbindu-se despre o rată constantă de creștere de 13.3%/an.
3. ERP – Enterprise Resource Planning – În anul 2016 se vorbește despre un nou nivel al aplicațiilor software de tip ERP, acela al extinderii și în zona de mobile, migrarea crescută în cloud, utilizarea facilă prin actualizări ale interfețelor, în raport cu experiențele utilizatorilor, adaptarea la ecrane mai mici și la ecrane dotate cu touchscreen. Trendul dictează orientarea către dezvoltarea funcționalităților cu rol social, miza fiind creșterea ratei de engagement cu utilizatorii prin integrarea canalelor Social Media.
5. SFA – Salesforce Automation
6. Facturare
Pentru a solicita o aplicație, un demo sau pentru a stabili care este aplicația de care are nevoie compania reprezentată, cei interesați pot trimite un e-mail la [email protected] sau pot completa direct formularul de aici.