Tinder, una dintre cele mai cunoscute rețele de networking și dating, anunță prima achiziție oficială, a start-up-ului IAC, deținut de fondatorii Tappy, ca direcție strategică dedicate dezvoltării. Termenii negocierii nu au fost dezvăluiți public.
Tappy este un sistem mobil care folosește poze pentru a transmite mesaje. Toate mesajele dispar după 24 de ore și toate conversațiile purtate prin intermediul aplicației trebuie să înceapă cu o imagine. Din acest punct, utilizatorul poate folosi imaginea ca simbol pentru a denumi conversația, ce permite unul sau mai mulți participanți activi.
Căsuța de mesaje este foarte asemănătoare unui newsfeed, iar utilizatorul poate recunoaște asemănări ale aplicației cu funcționalități deja folosite de Snapchat sau Instagram. Este vorba despre promovarea unei comunicări prin imagini reprezentative pentru fiecare dintre utilizatori, precum și de rapiditatea trimiterii și primirii acestora.
Tinder vizează o strategie de extindere extrem de rapidă și de bine consolidată. În acest moment, Tinder prezintă cifre de 21 de milioane de conexiuni acceptate între utilizatori pe zi.
Extrem de interesant este faptul că Tinder nu a permis niciodată posibilitatea ca utilizatorii care doresc să se cunoască să poată să își trimită fotografii printr-un chat privat, iar achiziționarea Tappy poate fi o soluție validă a acestei direcții. “Suntem cei mai buni în ceea ce privește modalitatea de a conecta facil oamenii, dar ce se întâmplă într-o etapă viitoare? Este momentul să ne dezvoltăm perspectivele”, Sean Rad, Co-Founder & CEO Tinder.