TeCOMM 2017: Extinderea magazinelor online la nivel internațional

22 mar. 2017 22 mar. 2017

Proprietarii de afaceri din Europa îşi îndreaptă tot mai mult atenţia spre mediul online. În acest fel companiile îşi eficientizează procesele, reduc costurile şi îi mobilizează mai bine pe clienţi. România se află la acest capitol la coada clasamentului în Europa, lângă ţări precum Bulgaria sau Polonia, conform statisticilor oferite de Comisia Europeană.

TeCOMM 2017: Extinderea magazinelor online la nivel internațional

Proprietarii de afaceri din Europa îşi îndreaptă tot mai mult atenţia spre mediul online. În acest fel companiile îşi eficientizează procesele, reduc costurile şi îi mobilizează mai bine pe clienţi. România se află la acest capitol la coada clasamentului în Europa, lângă ţări precum Bulgaria sau Polonia, conform statisticilor oferite de Comisia Europeană.

Soluţiile eficientizării unei afaceri și extinderea globală vor fi prezentate între 26 și 27 aprilie la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, punctul de întâlnire a  proprietarilor de magazine online și profesioniștilor în eCommerce.

Extinderea magazinelor online – un pas important pentru recunoașterea globală.

Ţările în care integrarea tehnologiilor în business este cel mai prost implementată sunt România, Polonia şi Bulgaria, potrivit datelor oferite de instituţiile europene despre piaţa digitală. La polul opus, Danemarca, Finlanda, Suedia sau Olanda au cele mai avansate economii digitalizate din Uniunea Europeană, urmate de Luxemburg, Belgia sau Marea Britanie. Țara noastră se află la capătul clasamentului, cu un scor mic în Indexul Digitalizării Economiei şi a Societăţii (DESI), realizat de Comisia Europeană.

Soluții practice la problemele cheie din industria de eCommerce, prezentări, workshopuri şi dezbateri vor fi oferite proprietarilor magazinelor online şi profesionişti în comerţ electronic la evenimentul premium TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucureşti. Peste 250 de trendsetteri din Europa de Est îşi dau întâlnire la cea de-a 10-a ediţie a evenimentului pentru a pune în discuție care sunt elementele care stau la baza succesului unui magazin online sub tema principală Sell them your story!

Piaţa globală, analizată la TeCOMM Cross-Border Forum

Pentru prima dată în România, proprietarii magazinelor online și directorii asociațiilor de eCommerce din Europa participă în cadrul TeCOMM la forumul TeCOMM Cross-Borders. Forumul reprezintă oportunitatea ideală pentru extinderea retailerilor online în căutarea noilor pieţe şi teritorii de operare. Forumul este dedicat exclusiv directorilor generali, proprietarilor de magazine online sau directorilor asociațiilor din domeniul eCommerce-ului.

Participanţii la TeCOMM Cross-Borders Forum au în acest fel oportunitatea să-şi extindă afacerea, să înţeleagă mai bine industria de eCommerce la nivel mondial, să-şi cunoască mai bine drepturile legale, dar şi să creeze noi relaţii comerciale și parteneriate strategice.

Ce trebuie să facem pentru a avea succes la nivel internaţional?

Printre cei care înţeleg şi analizează dezvoltarea industriei eCommerce se numără şi Jesse Weltevreden, care va participa la TeCOMM Cross-Border Forum. El coordonează şi contribuie la proiecte de cercetare în cadrul Fundaţiei de Ecommerce şi a Universităţii de Ştiinţe Aplicate din Amsterdam, dar şi la instituţii externe din industrie. Jesse a contribuit în special la cercetări despre implicaţiile comerţului electronic pentru comportamentul clientului, vânzarea cu amănuntul şi mobilitatea comerţului la nivel naţional şi internaţional. Ultimele sale proiecte de cercetare se axează pe comerţul electronic transfrontralier în Europa, transformarea digitală în sectorul de retail şi interacţiunea corporaţiei cu clientul.

 

Magazinele online care doresc să vândă cu succes la nivel transfrontalier trebuie să țină seama de diferențele (culturale) între țări. Succesul transfrontalier în comerțul electronic depinde de măsura în care comercianții adaptează site-urile lor la cultura și nevoile clienților străini. Gândiți-vă la conţinut local, un site multilingv, metode de plată locale, etichete locale sau informații specifice cu privire la livrare”, se arată într-un articol la care a contribuit şi Jesse Weltevreden, care activează ca profesor de E-business la Hogeschool van Amsterdam. Alături de Jeese, Carlo Terreni (Director General Netcomm Suisse) sau Sven Bally (Fondator&Consultant Senior XETA) vor participa în cadrul forumului.

Despre evenimentul premium de eCommerce în București

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agenția Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce împreună oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau profesioniști în eCommerce cu scopul de a educa și găsi soluţii practice la problemele întâlnite zi de zi în eCommerce. Ediţia din acest an TeCOMM Bucureşti are loc în perioada 26 – 27 aprilie la Radisson Blu Hotel*****, iar înscrierile continuă pe http://www.bucharest.tecomm.ro.

Companiile care înțeleg aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de business online şi care susţin evenimentul sunt:

Parteneri: Citi Bank, Iagency, Hostvision, Proclick, Iagency, Content Speed, DWF, Profitshare, Muehle, Mihai Șoșa, Customsoft, Credius

Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay

Susţinut de: Mready, MxHost, Conectoo

Official Car: Midocar

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!