„Ecommerce Marketing: Cele mai bune studii de caz din jurul lumii”, „Noua eră a experiențelor consumatorului” sau „Cei 4 pași în Managementul Produsului” sunt printre subiectele dezbătute de speakeri precum Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Hando Sinisalu (Fondator&CEO Best Marketing International) sau Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr) în cadrul celei de-a 9-a ediții TeCOMM eCommerce Conference&Expo.
Evenimentul reunește în 25 - 26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, speakeri naționali și internaționali renumiți în domeniul eCommerce-ului și peste 300 proprietari ai magazinelor online care vor dezbate sub tematica Sell them your Story! tendințele anului în eCommerce, maximizarea profitului online, creșterea ratei de conversie sau modalitățile de creștere a business-urilor prin storytelling în eCommerce.
Proprietarii magazinelor online își vând poveștile în cadrul TeCOMM
Pe parcursul celor două zile ale evenimentului, TeCOMM va include prezentări, dezbateri, workshopuri susținute de peste 30 speakeri internaționali și naționali. Prima zi a evenimentului, 25 octombrie, dedicată conferinței, va fi deschisă de prezentarea lui Jonathan Chippindale pe tema Story-Telling in a Digital World, urmată de dezbaterea „Sell Them Your Story” unde speakerii Florin Filote (Marketplace Director eMAG) sau Mihai Pătrașcu (Fondator&CEO evoMAG) vor transmite participanților modalitățile prin care pot promova și transmite povestea de branding clienților.
Speakeri de talie mondială precum Mitch Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Giacomo Summa (Co-Fondator&CEO Stylect), Marius Costin (Country Manager PayU) sau Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive) vor aborda subiecte precum: publicitatea prin video-urile programatice, plățile online sau evoluția m-commerce.
10 lucruri esențiale pe care magazinele online le ignoră
Victor Tighinean (General Manager KRM (ECCO) pentru România, Ungaria, Croaţia, Slovenia and Serbia), Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive) și Horia Grozea (Director Online&Mobile Payments Netopia) vor participa în cadrul sesiunii de debate 10 lucruri esențiale pe care magazinele online le ignoră.
În premieră, TeCOMM va include în acest an, sesiunea Start-up Area, dedicată companiilor care nu dețin încă un magazin online. Speakerul internațional Maarten Deboo (CEO Baldwin) va discuta despre cum poți crește rata de conversie, iar Attila Birtha (Managing Partner Proclick) va prezenta pașii necesari pentru a începe o afacere în online. Călin Biriș (Digital Director Loopaa Marcom) va susține workshop-ul pe tema Branding and Marketing my eCommerce business, iar Cosmin Dărăban (CEO&Co-Founder Silkweb) va prezenta modul în care o companie poate să-și formeze și să-și mențină relația cu clienții.
Peste 10 workshop-uri pentru profesioniștii în marketing-ului, antreprenori și specialiști în conversii/SEO/PPC
În agenda celei de-a doua zi, TeCOMM va include peste 10 workshopuri desfășurate în paralel și unde vor participa proprietarii magazinelor online, profesioniștii în marketing și eCommerce. În cadrul Markday, workshop-urile vor fi susținute de către Cătălina Ionescu (Client Partner eCommerce CEE) care va vorbi despre How to sell more through storytelling, urmată de Marius Deak (Founder&CEO GreenPixel) și Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), cu workshop-ul How to leverage DATA for your Business and Marketing Strategy.
Creșterea companiilor, inovația în business sau dezvoltarea platformelor eCommerce sunt temele abordate de antreprenori naționali și internaționali precum Alexander Goesswein (Central Europe Managing Director Criteo), Sergiu Neguț (Dean MSRM), Ionuț Grossu (Managing Director&Co-Founder Service Return) și Cătălin Popa (Azure Business Development Manager Microsoft).
Urs Erös (Manager InterNetX ) și Grews Gore (Sales Account Manager) vor susține în cadrul workshopurilor axate pe Conversii/SEO/PPC prezentarea legată de strategiile prin care poți crește afacerile prin intermediul domeniului. Despre conversii, SEO și PPC vor vorbi Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Florinel Ioan Chiș (Executive Director ARMO) și Ovidiu Joița (Owner IAgency), ce vor prezenta studii de caz relevante în domeniu.
În cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc și o sesiune de dezbatere pe tema Black Friday 2016, în cadrul căreia se va vorbi despre strategiile utilizate de către companii în ziua cunoscută drept vinerea neagră a reducerilor.
Top playeri în eCommerce: Raiffeisen Bank, Ve Interactive, Mastercard sau Microsoft susțin interacțiunea dintre profesioniștii în eCommerce și furnizorii de servicii
Peste 20 de companii de renume la nivel național și internațional precum Raiffeisen Bank, Ve Interactive, Mastercard sau Microsoft vor prezenta ultimele inovații din domeniile conexe în care aceștia activează.
TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit în ultimii 5 ani în Cluj-Napoca peste 1400 de participanţi și a inclus peste 250 de prezentări, workshop-uri şi dezbateri susținute de peste 180 de speakeri naţionali şi internaţionali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnătura căreia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi târguri: Touristica. Ultimele înscrieri la ediţia din această toamnă continuă pe site-ul oficial al evenimentului: www.cluj.tecomm.ro.
Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:
Main Partner: Raiffeisen Bank
Gold Sponsor: Ve Interactive, Mastercard
Silver Partner: PayU
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay
Parteneri: Microsoft, DPD, Easyhost, DWF, Hostvision, Proclick, IAgency, Service Return, Profitshare, Conectoo, Chic Ville, EuroGSM, MxHost, Optivoice, Free Wifi, Findoo.ro, OpenVille, Mready, Filadelfia Turism.