Cunoscută la nivel internațional ca expertă în optimizarea conversiilor pentru e-commerce, Talia Wolf va vorbi pentru prima dată în România în cadrul GpeC Summit despre cum segmentarea emoțională, design-ul strategiilor cu rol de persuasiune și pshihologia consumatorului pot sta la baza celor mai importante tactici de generare a conversiilor în comerțul electronic.
Și pentru că la Softlead vorbim despre lead-uri, iată că aceasta este o oportunitate uriașă de a crește numărul oportunităților de vânzare pentru brandurile din industria e-commerce folosind instrumente ce au la bază nevoile reale ale consumatorilor. Toate acestea, în mod evident, trecute prin filtrul optimizărilor permanente pentru device-urile mobile, marketing personal sau integrat, precum și prin analize complexe și cercetări aprofundate despre comportamente și stimuli ce pot crește relaționarea brand-consumator.
Talia Wolf a fost recent votată în topul vocilor cu puternică influență în ceea ce privește optimizarea conversiilor. Pe blogul personal, Talia descrie studii de caz relevante ale implementărilor strategiilor specilizate de creștere a engagement-ului și a ratei de conversie pentru brandurile din portofoliul său.
Așteptăm cu nerăbdare să o ascultăm la GpeC Summit, pe 16-17 noiembrie 2016 și promitem să ne pregătim din timp întrebările!
Mai multe detalii despre program și speakeri găsiți aici.