Managementul fluxurilor principale din industria aviatică, precum controlul curselor aeriene, raportarea corectă și optimă a problemelor de trafic aerian apărute, întreruperile operațiunilor de zbor cauzate de vremea rea sau aglomerarea traficului aerian pot fi gestionate din aplicații software specializate.
Compania Amadeus anunță pe blogul oficial lansarea unui sistem de tip Data Analytics și Travel Intelligence, Amadeus Schedule Recovery .
Aplicația ajută companiile de zbor aerian să eficientizele zborurile înregistrate, ținând cont de obiectivele de business, dar și de loializarea constantă a călătorilor prin optimizarea timpului petrecut în aeroporturi sau în timpul escalelor.
În perioadele aglomerate ale anului (sărbători legale, evenimente de mare anvergură la nivel internațional), traficul aerian devine suprasolicitat. Așadar, este nevoie de o aplicație software care să poată fi integrată cu alte sisteme deja existente în cadrul companiilor de zbor și care să funcționeze ca un motor de recomandări – pe baza datelor culese -, care să gestioneze optim activitatea aeriană. Este vorba despre viteza de reacție, controlul datelor, capacitatea de a identifica unități de timp libere sau cu potențial de ocupare.
De asemenea, aplicația este permanent configurată și adaptată nevoilor de business ale companiei, dar și ale călătorilor, permițând în mod automat sugestii de eficientizare a costurilor sau a programului de zbor și minimalizând riscurile întârzierilor, ale anulărilor sau celor mai întâlnite probleme de zbor ale clienților.
Primul utlizator corporate al soluției este Qantas Airways - cel mai mare transportator din Australia. Quantas Airways a ales aplicația integrată Amadeus Schedule Recovery pentru a-și îmbunătăți eficiența operațională.
Photo credits: fastcompany.com