Softlead lansează o campanie dedicată exclusiv celor mai importante soluții software

06 februarie 2019

În primul trimestru al anului, interesul manifestat pentru achiziția aplicațiilor software crește cu până la 30%. De aceea, începând cu luna februarie, pentru cele mai importante soluții software, Softlead va lansa campanii dedicate de informare.

Softlead lansează o campanie dedicată exclusiv celor mai importante soluții software

Conform topului celor mai importante soluții software cu apetit crescut de implementare în anul 2018, Softlead a ales ca trei dintre acestea să beneficieze de un plus de notorietate în rândul potențialilor clienți.

Astfel, timp de câte o săptămână, fiecare dintre cele trei soluții, ERP (Enterprise Resource Planning), HR, Document Management, vor fi prezentate pe înțelesul achizitorilor prin studii de caz, infografice, date concrete referitoare la implementări, dar și eșecuri care au dus la pierderi semnificative.

Rolul campaniilor este acela de a oferi perspective complete asupra tipologiilor de soluții software, explicarea modului în care se face corect o achiziție software, precum și definirea unor elemente definitorii ce stau la baza stabilirii tipului de aplicați potrivit pentru fiecare companie în parte.

Campaniile dedicate vor fi gândite și implementate în cadrul platformei Softlead.ro, iar vendorii software pot prezenta soluțiile software și serviciile complementare, prin alăturarea în aceste proiecte speciale.

Calendarul campaniilor:

Săptămâna ERP – 19-26 februarie

Săptămâna HR – 12 – 19 martie

Săptămâna DM – 9 16 aprilie

Pentru mai multe detalii, companiile interesate pot trimite un e-mail la adresa: [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward