Timp de 2 săptămâni, în perioada 10 – 24 noiembrie 2023, companiile IT își pot contura inteligent strategia de vânzări pentru anul următor alegând unul dintre pachetele special gândite de specialiștii Softlead. Astfel, 4 tipuri de pachete sunt disponibile pentru un număr total de 19 companii IT care vor să crească vânzările și să câștige o cotă mai mare de piață prin lead-uri validate definite prin cereri de ofertă pentru aplicații software venite prin platforma Softlead.
Pachetele sunt gândite prin cel mai atractiv mix de acțiuni de marketing și de sales, iar companiile IT care vor opta pentru unul dintre acestea vor beneficia de un discount de 25%.
Principalele beneficii incluse în pachetele special create pentru această perioadă sunt date de:
- Acces gratuit la minim 50 de lead-uri/an. În funcție de tipul de pachet ales, companiile pot debloca între 50 și 80 de lead-uri pentru soluții software ce aparțin unor categorii de soluții precum ERP, CRM, SFA. Toate lead-urile sunt calificate/verificate.
- Garanție de lead. Softlead este singura platformă din lume care oferă garanția de lead, avantaj ce crește cu cel puțin 50% șansele de închidere a contractelor pentru achiziții software.
- Campanii de creștere a nivelului de notorietate al aplicațiilor software din portofoliu. În funcție de profilul de client ideal ales de fiecare companie IT, vendorii software pot iniția campanii de creștere a gradului de educare, informare, precum și notorietatea aplicației software sau a serviciilor IT furnizate.
- Promovare prin toate canalele de marketing gestionate de Softlead. Platforma Softlead are 3 canale de bază prin care generează lead-uri și crește reputația companiilor IT listate. Prin campania specială de Black Friday, companiile IT pot opta pentru acțiuni de marketing integrate, prin care pot atinge peste 25.000 de potențiali clienți din domeniile de activitate vizate.
- Rapoarte și trenduri ale achizițiilor și implementărilor software
39.1% - Rata de succes prin Softlead în 2022
În 2022, rata de semnare a contractelor de achiziții și implementări software prin Softlead a fost de aproape 40%, un procent peste media pieței IT datorat atât procesului intern de verificare și validare a intenției reale de achiziție software, cât și procedurii de evaluare a capacității clientului de a susține digitalizarea cu resurse concrete. De asemenea, 7% dintre companiile care au folosit Softlead pentru a identifica aplicația software potrivită, precum și o ofertă de preț, au în prezent discuții deschise cu furnizori IT pentru a stabili aspecte contractuale în contextul unei colaborări sau se află în așteptarea încasării granturilor dedicate. 14.3% au amânat pentru moment procesul de digitalizare.
Ai una sau mai multe aplicații software pentru care vrei să generezi un pipeline important de clienți? Trimite un e-mail pe adresa [email protected] și află mai multe despre campania specială de Black Friday.