Companiile IT care au în portofolii produse software și servicii ce pot susține digitalizarea fabricilor se pot alătura campaniei, care se va desfășura în perioada 1 martie – 30 aprilie 2024.
De ce o campanie specială dedicată companiilor de producție?
În mod constant, companiile de producție s-au aflat în ultimii 3 ani în topul industriilor cu un apetit crescut pentru achiziții și implementări software care să le ajute să crească gradul de eficientizare și de automatizare potrivit fiecărei nișe în parte. În România, potrivit Termene.ro, sunt peste 58.000 de companii de producție, ceea ce indică un potențial uriaș din perspectiva adresabilității.
Mai mult decât atât, prin Softlead, în prima ediție a campaniei de informare, educare și promovare a aplicațiilor software potrivite companiilor de producție, au fost generate peste 300 de lead-uri (cereri de ofertă) ce au vizat soluții precum: ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), aplicații software pentru managementul documentelor, semnătură electronică, gestiune a stocurilor sau a depozitelor.
Cui se adresează?
Pentru ca orice companie de producție să aibă acces la informații, aplicații și servicii software personalizate (demo-uri, oferte), campania Softlead 30k for Factories & Manufacturing se va adresa tuturor firmelor de IT care:
- au în portofoliu soluții software sau servicii de tip: ERP, CRM, managementul documentelor, Resurse Umane (HR), retail, eCommerce, WMS, cloud, IoT, GDPR.
- dezvoltă soluții software custom pentru industriile producătoare.
Care sunt principalele beneficii?
Campania specială va acoperi toate canalele de comunicare, lead generation, marketing și vânzări Softlead, oferind fiecărei companii software posibilitatea de a targetat personalizat peste 30.000 de potențiali clienți.
Mai mult decât atât, companiile software vor putea insera studii de caz, articole, trenduri, interviuri sau recomandări în singurul eBook integrat, dedicat proceselor de transformare digitală ale fabricilor și companiilor de producție.
Ce presupune proiectul special?
Pe o perioadă definită de o lună, Softlead va promova prin întregul ecosistem asociat platformei tehnologiile și aplicațiile software dedicate industriei de producție.
Perioada desfășurării campaniei: 1 martie - 30 aprilie 2024
Rezultatele primei ediții ale campaniei:
- Reach total al campaniei: 300.000
- Lead-uri generate: 310
- 8 companii IT care au promovat soluțiile și serviciile software
- 1 e-book lansat
- 9 apariții în presa de business și de profil
- 1 studiu de piață ce a vizat apetitul pentru digitalizare al companiilor de producție, la care au participat reprezentanți ai 100 de fabrici.
Vrei să fii parte din proiectul special Softlead 30k for Factories & Manufacturing? Trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi mai multe informații cu privire la pașii următori.