19 traineri internaționali și români și 15 sesiuni de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing la Școala de Iarnă GPeC Online 7-10 februarie

23 Jan 2024

Școala de Iarnă GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în perioada 7-10 februarie 2024. În cele 4 zile, participanții vor avea acces la 15 sesiuni de cursuri susținute de 4 traineri internaționali și 15 dintre cei mai buni specialiști din România astfel încât să afle cum cresc vânzările online în 2024 și cum să facă marketing online cu rezultate măsurabile. Taxa de participare este de 349 EUR.

19 traineri internaționali și români și 15 sesiuni de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing la Școala de Iarnă GPeC Online 7-10 februarie

Școala de Iarnă GPeC se adresează tuturor celor interesați de creșterea vânzărilor online, precum și specialiștilor în marketing online. Nivelul cursurilor este Intermediar (sunt necesare cunoștințele de bază în E-Commerce și Digital Marketing). Înscrierile se fac online pe website-ul GPeC până pe 5 februarie: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

Cursurile și trainerii Școlii de Iarnă GPeC

Școala de Iarnă GPeC se va desfășura exclusiv online astfel încât participanții să poată accesa cursurile de oriunde ar fi. De asemenea, ei vor avea acces și la înregistrările video ale tuturor sesiunilor pentru a putea aprofunda cunoștințele ulterior.

Agenda Școlii de Iarnă GPeC conținând programul complet pe zile și pe ore, precum și informații detaliate despre fiecare sesiune de curs, poate fi consultată online pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/agenda/

Detaliile complete și înscrierile la eveniment se regăsesc în secțiunea dedicată Școlii de Iarnă GPeC 7-10 februarie 2024: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul