Sodexo BRS România a semnat un parteneriat cu NTT DATA România pentru implementarea de soluții RPA

21 decembrie 2021

 Noile soluții implementate vor reduce la jumătate timpul alocat activităților operaționale.

Sodexo BRS România a semnat un parteneriat cu NTT DATA România pentru implementarea de soluții RPA

București, 20 Decembrie 2021 – Sodexo BRS România, lider de piaţă în domeniul beneficiilor extra-salariale și al serviciilor care îmbunătățesc calitatea vieții angajaților, continuă procesul de digitalizare folosind tehnologia RPA oferită de NTT DATA România, furnizor inovator şi de încredere de servicii IT și de business. NTT DATA Romania va susține Sodexo în dezvoltarea de noi procese și automatizări prin tehnologia RPA și va întreține soluțiile RPA deja existente în companie.

Tehnologia RPA permite Sodexo să ofere servicii superioare clienților și partenerilor din rețea, facilitând procesele de întreținere și de comunicare. De asemenea, tehnologia va permite automatizarea sustenabilă a tuturor tipurilor de procese, de la front-office la back-office, oferind o experiență net superioară clienților și partenerilor.

Pentru noi, folosirea roboților RPA reprezintă un vector esențial în direcția digitalizării, care conferă acces facil la platformele și serviciile noastre, precum și răspunsuri în timp real. Estimăm că timpul alocat activităților operaționale, precum emiterea facturilor, a rambusărilor, a notelor de credit, se va reduce semnificativ, în anumite cazuri, chiar la jumătate. În același timp, economisind timp de la activitățile de rutină, angajații vor avea posibilitatea de a se specializa în domenii în care expertiza lor este mai relevantă, ceea ce va duce la creșterea lor profesională și a gradului de inovare” a spus Laurent Sury, Chief Financial Officer, Sodexo BRS România.

Valoarea adăugată oferită de NTT DATA Romania constă în know-how-ul specific pentru fluxurile de activitate, în soluții și servicii personalizate pentru procesele identificate spre a fi automatizate. Soluția va transforma procesele de business prin aplicarea celor mai performante procese și componente de automatizare reutilizabile.

Într-o eră dictată de nivelul de receptivitate față de clienți, automatizarea proceselor robotizate (RPA) devine rapid crucială pentru toate organizațiile care urmăresc transformarea digitală. Expertiza noastră RPA a ajutat Sodexo să eficientizeze procesele repetitive cu RPA pentru a crește eficiența, viteza și acuratețea proceselor de business. Urmărim în continuare extinderea parteneriatului nostru și sprijinirea procesului de transformare digitală al Sodexo”, a declarat Dragoș Cățoiu, Head of Local Business NTT DATARomania.

Despre Sodexo BRS România

Sodexo Benefits and Reward Services este lider de piaţă în Romania în domeniul beneficiilor extra-salariale pentru îmbunătăţirea calităţii vieții angajaţilor şi face parte din Grupul Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor de calitate a vieții. Compania operează pe piața românească de peste 20 de ani, oferind companiilor o gamă complexă de beneficii extra-salariale pentru angajați. Peste 30.000 de companii și 2 milioane de angajați folosesc produsele Sodexo. Pentru a afla mai multe puteți trimite un e-mail la adresa "[email protected]" sau dând click aici

Despre NTT DATA

NTT DATA – parte a NTT Group, este compania inovatoare de servicii IT cu prezență globală și sediul central în Tokyo. Sprijinim clienții în transformarea digitală a business-ului prin consultanță, soluții de industrie, managementul proceselor de business și digitalizarea serviciilor IT. NTT DATA asigură acestora, și societății în general, acces la un viitor digitalizat. Suntem dedicați pe termen lung succesului clienților noștri și îmbinăm acoperirea globală cu prezența locală în peste 50 de țări din întreaga lume. Platforma internațională se poate accesa aici, iar cea din România - ro.nttdata.com.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward