Snap Inc., compania care deține aplicația Snapchat, a achiziționat compania de tehnologie publicitară Flite.
Conform Recode, deși această decizie sau suma alocată nu au fost făcute publice, sursele spun că relația dintre Snap și Flite se bazează, mai degrabă, pe o achiziție a echipei și a creației în sine, decât pe una de tehnologie. Produsele publicitare marca Flite se concentrează, în primul rând, pe creare de conținut, prin instrumente care să realizeze publicitate digitală captivantă, precum anunțuri video de 360° sau verticale, optimizate pentru dispozitivele mobile. Snapchat, aplicația care a adus o contribuție majoră la notorietatea și utilizarea anunțurilor video verticale, susține că acest tip de conținut are o rată de vizualizare de până la 9 ori mai mare decât acela orizontal.
În 2016, Snap a decis să se extindă, în special în aria tehnologiei publicitare. În acest sens, compania a început demersurile pentru un IPO (Initial Public Offering – prima acțiune de furnizare publică a stocurilor unei companii private), care va apărea, cel mai probabil, în luna martie a anului următor. De asemenea, în această toamnă, compania a făcut public un API pentru ad-uri propriu, care să le permită marketerilor automatizarea achiziției de anunțuri publicitare, prin utilizarea unor algoritmi de licitație.
Snap este pe cale să depășească profitul de 350 de milioane de dolari pe care și-l propusese pentru 2016, iar unii dintre investitori consideră că, în 2017, ea va ajunge un business de 1 miliard de dolari – aproape triplu față de vânzările pe care compania le-a avut în acest an. Automatizarea vânzărilor prin tehnologia pentru advertising și suportul de învățare oferit publicitarilor în crearea anunțurilor folosind Snapchat vor face, mai mult ca sigur, parte din această evoluție.