Aplicatia informatica dedicata Managementului Activitatilor de Laborator este parte integrata a sistemului informatic SIVECO Applications 2020. Ea sustine activitatea de testare chimica si mecanica in procesele de productie si cercetare, in cadrul activitatilor de laborator.
Toate companiile avand ca obiect de activitate productia, de la medicamente pana la confectii metalice, precum si institutele de cercetare si proiectare au nevoie de sisteme informatice eficiente pentru a asigura distrugerea corecta a substantelor periculoase. In prezent, se constata tot mai frecvent probleme in gestionarea acestor tipuri de deseuri din cauza cresterii cantitatii si diversitatii lor. Implicit, asistam la sporirea impactului negativ tot mai pronuntat asupra mediului si sanatatii umane.
Raportarile la nivel centralizat privind utilizarea substantelor sunt gestionate de catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Agentia Nationala Antidrog (ANA) si de catre diferitele entitati de supraveghere. Transmiterea raportarilor se face usor si sigur cu ajutorul componentei din pachetul integrat SIVECO Applications 2020.
Utilizatorii aplicatiei sunt asistati de-a lungul intregului proces de laborator, de la inregistrarea probelor, pana la generarea buletinului de analiza si a raportului de incercari. Orice disfunctii care apar pe parcursul incercarilor de laborator sunt inregistrate in sistemul informatic si evidentiate in Buletinul de Analiza, oferind utilizatorilor indicii importante privind desfasurarea proceselor.
Programul este de ajutor si in privinta gestionarii substantelor periculoase ce urmeaza a fi distruse, ramase dupa analize. Dispunand de informatii centralizate, evidentiate de rapoartele detaliate generate de sistemul informatic, conducerea companiilor poate decide ridicarea si transportarea deseurile respective de catre firme specializate, pentru a fi neutralizate sau distruse, conform legislatiei in vigoare.
In plus, modulul pentru Managementul Activitatilor de Laborator, integrat cu celelate module ale sistemului ERP SIVECO Applications 2020 asigura validarea si interpretarea datelor economice si tehnice si genereaza rapoarte complexe necesare procesului decizional.
"Sistemul informatic pentru Managementul Activitatilor de Laborator – SIVECO Applications 2020 - are un impact urias, pe termen lung, in procesul de asigurare a calitatii activitatilor de catre organizatiile care gestioneaza substante periculoase, avand efecte pozitive asupra mediului inconjurator. Suntem preocupati constant sa realizam produse care imbunatatesc calitatea activitatii organizatiilor, atat in ceea ce priveste performantele economice dar si protectia resurselor de mediu si umane", declara Lacramioara Barseti, Directorul departmentului SIVECO Applications, SIVECO Romania.