Despre lumea lui Like si Love. Intre YouTube si Facebook. Via Hickery

07 martie 2014

Cu siguranta, cele mai fascinante functionalitati dezvoltate de retelele sociale sunt acelea care ne fac sa ne simtim importanti, care ne arata ca propriile preferinte sunt cunoscute nu doar de lista de prieteni, ci si chiar de cei care gandesc aceste aplicatii sociale. Si, cu toate acestea, nimic nu se compara cu sentimentul pe care il avem dupa o actiune de tip Log in in care observam ca toate aceste preferinte sau nevoi devin update-uri. 

Cu siguranta, cele mai fascinante functionalitati dezvoltate de retelele sociale sunt acelea care ne fac sa ne simtim importanti, care ne arata ca propriile preferinte sunt cunoscute nu doar de lista de prieteni, ci si chiar de cei care gandesc aceste aplicatii sociale. Si, cu toate acestea, nimic nu se compara cu sentimentul pe care il avem dupa o actiune de tip Log in in care observam ca toate aceste preferinte sau nevoi devin update-uri. 

Asa s-a nascut Hickery, o aplicatie gandita si implementata de doi romani talentati, Mircea Dima si Florian Marcu, care scaneaza istoricul profilului de Facebook al utilizatorului si integreaza intr-un playlist muzica postata de-a lungul timpului, facand o selectie de recomandari potrivite preferintelor deja exprimate. Mai mult decat atat, aplicatia ofera posibilitatea de a accesa doua sectiuni principale: Favorites si Discover, prima dintre acestea incluzand like-urile si share-urile utilizatorului, iar cea de-a doua recomandarile personalizate, conform preferintelor utilizatorului.

Utilizatorul poate invita prieteni din propria lista de Facebook sa acceseze aplicatia si, de asemenea, poate acorda trei calificative sociale melodiei si clipului pe care le urmareste (Like, Love, Dislike). Aplicatia pune la dispozitia utilizatorilor sai un buton de Feedback, pe care acestia il pot folosi in masura in care isi doresc noi functionalitati sau pot face sugestii in imbunatatirea ideii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward